Snygga byxor till breda höfter?!
Jag är väldigt smal i både mage/midja och lår men har väldigt breda höfter. Därför har jag ett mycket brett mellanrum mellan låren och min rumpa ser liksom ut som en liggande oval i formen. Jag har länge haft komplex över mina höfter. Jag är rätt lång, 175 cm. Jag undrar om någon som ser liknande ut kan tipsa om vad för sorts byxor jag skulle se bra ut och trivas i?
I pösiga eller vida byxor ser både mina höfter och ben helt gigantiska ut och det ser konstigt ut mot min smala överkropp. I tajta byxor framhävs min ben-/höftform och mina ben ser riktigt klena ut, som två stickor från mina superbreda höfter. Jag trivs inte riktigt i något jag har nu och skulle verkligen behöva några nya byxor jag trivs i. Har dock ej så mycket pengar. Tips?
P.S. Kan tillägga att jag har ett problem med att hitta en storlek som passar också. Gillar högmidjade jeans men om de passar i höfterna är det alldeles för stora i midjan, och passar de i midjan kan jag inte ens få dem över höfterna.
Jag har tyvärr inget bra tips, men jag känner igen mig i samma problem. Mitt ända "tips" blir ändå att köpa stretch-jeans. Så att höfterna får plats men ändå att man inte får in två armar extra i midjan 😊