Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: skönhet-och-mode
Läst 2731 ggr
[Nelley]
1

Smickrande bra bikini för stora bröst

Vilken är den bästa modellen för att hålla brösten på plats ? Men samtidigt smickrande? Länka modeller, företag, fodrad eller ofodrad, färg som mönster, dyra som billiga tipsa varandra.😉

Obs, svara inte om du ej vet hur de känns med stora bröst, detta ska inte bara va snygg-bikini reklam. 😃

Mvh 70F+ (mätte och dem sa 60G/65H men dessa känns bekvämare)

LisaF
0

Att gå till Twilfit eller liknande underklädesbutiker är väl min rekommendation om man vill prova olika modeller och få hjälp.
Jag chansade dock inför min kommande resa och beställde i förra veckan hem denna och den satt helt perfekt! Riktigt skön och den satt fantastiskt bra på. 
Jag har faktiskt inte kollat upp min kupa på väldigt länge och de har växt en hel del sedan jag fick rådgivning om rätt storlek sist (då var det 70D). Har garanterat minst E-kupa nu i alla fall. 
Många av de som kommenterat på sidan för den bikinin har störa bröst och därför vågade jag chansa och beställa hem dem, jag tog 42/44 och den var verkligen perfekt. 🙂

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

obstitant
0

Jag tycker Triumph har många fina bikinis i lite större storlekar. Halterneck är snyggt men inte så skönt för nacken om man har stora bröst.

[Nelley]
0

#1 Jaa den var ju snygg också, tänker lite på brännan en  får utav den, men det får man väl leva med.😂

[Devya]
1

Jag personligen skaffar bikinis som har byglar. Då sitter brösten lika bra på plats som I en bh. Jag själv har storleken 70F även om det inte är så särskilt stort. Jag skaffade en från cubus. Den har dock blivit för liten nu så jag måste väl ta och skaffa en I större modell om jag inte går ner I vikt tills sommaren.

https://cubus.com/sv/7147154_F304

#2 Måste hålla med. Jag får alltjämt ont I nacken av sådana bikinis. Jag orkar högst ha på mig dem i 10min och sen börjar nacken bråka.

[Tuulikki]
0

Följer!! Har 85G och har inte haft någon snygg, skön bikini på 100 år🤓