Tre måsten att ha med
Utöver mobil, nycklar och plånbok, vilka är era 3 måsten att ha med i handväskan/fickan när ni ska någonstans?
Läppstift (ogillar min naturliga läpp-färg), borste & typ hörlurar. Du då? Du skrev inte dina ;)
Hörlurar (!), mobilladdare och något läppbalsam.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Handsprit, lipsyl och tamponger/trosskydd :)
Medicin, läppbalsam, tofs :)
Cerat, pappersnäsdukar och överfallslarmet.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Läppomada, en kam och en binda. De lämnar aldrig min väska.
Läppbalsam, pappersnäsdukar och Läkerol dents
Var dig själv, det finns redan så många andra.
Läppbalsam, hörlurar och en hårsnodd.
Sweet as sugar, cold as ice, break me once i'll break you twice.
Busskort, hörlurar.. Sen vet jag inte, tamponger kanske
Borste, parfym och tuggummi.
Medicin, nässpray, pappersnäsdukar
Novalucol (magmedicin), läkerol, och pappersnäsdukar.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
Uusb minne medicin och och tuggummi
Tandpetare, bindor, naproxen (mot mensvärk)
Busskort. Och eventuellt ögongel.
Läppbalsam, snus & ipod.
Pappersnäsdukar, kortficka (med busskort, studentleg och bankkort) och fingervantar.
SE*Simbelmynes
Busskort, migränmedicin och hårborste.
Varken mobil, nycklar eller plånbok är ett måste för mig, det beror på vart jag ska. Men förutom dom tre har jag oftast med mig hörlurar (om jag har mobilen med). Ska jag till skolan måste jag även ha med mig dator och ev skolböcker. Annars har jag inget jag måste ha med mig.
Dock har jag en massa saker som alltid finns i min väska, men jag måste inte har något av det.
//Jessie
Hörlurar, nässpray och cigaretter.
/Surpan
Glömde ju busskortet, skulle vara det som nummer tre så klart!
Var dig själv, det finns redan så många andra.
Busskort, läppglans och hårborste!
/Christina
Handkräm, läppsmörj och tamponger :)
I have no sympathy for people without empathy
Ögondroppar, läppcerat och näsdukar.
Busskort, tuggummi och lypsyl.
Många som tycker läppbalsam är viktigt, jag håller fullständigt med👍
Lypsyl, tuggummi och handsprit :)
Läppcerat, hårnål och… en hårsnodd?
Beroende på säsong vantar
Hörlurar, borste och necessär (där jag har saker som plåster, bindor, huvudvärkstabletter, deodorant, parfym, halstabletter, Resorb m.m.).
Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar 
Sen har jag ju mer i fickorna 😃
Allt varierar beror på dag i månaden, vart jag ska etc.. Till skolan, beroende på dag, brukar jag ha deo, parfym och hårborste.. När jag ska till min pojkvän brukar det vara borste, mobilladdare och plånbok.. Ska jag iväg och handla blir det ofta bara mobilen med kort och körkort.
Hörlurar, YSL sheer candy no 4, Aco läppcerat.

Värktabletter, mensskydd och napp till dottern.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Behöver man något mer?? 🤐
Medicin, liten universalkniv och tro det eller ej, jag har alltid en liten kompass med😃
/Maria
#35 oj! hur kommer det sig?😃
#36 Det började med att jag alltid hade kompass med mig när vi båtluffade för jag ville veta var solen gick upp eller ner när vi letade rum för natten.
Sedan har det blivit en vana att jag vill veta var jag har väderstrecken när jag är någonstan så att jag vet var "hemma" ligger😃
/Maria
Näsdukar, handkräm och läppstift ;)
Välkommen till ferretplanet.se :)
Har inte alltid mobilen med men så fort den är med så är hörlurar ett måste! Och läppstift, alltid läppstift. Hundpåsar blir mitt tredje val varje gång hunden är med, annars är det parfym.
Penna, teckningsblock och bok.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Förutom det som nämndes i #0 har jag inga måsten
Hörlurar, trosskydd/binda och värktabletter
Medicin, snus och hörlurar. :)
Följ min viktresa med LCHF på min blogg http://from88kilo.wordpress.com

Cola light 😉

Bara snus, hade jag inte varit snusare så hade jag klarat mig bra med mobil, nycklar och plånbok. =)
Ska jag vara borta typ ett dygn behöver jag även mobilladdare och för säkerhets skull huvudvärkstabletter.
(Jag har inte mens pga mitt preventivmedel, så jag behöver inte ha bindor eller tamponger med mig)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.
Har sällan väska om jag int ska jobba eller vara borta länge. Men cigg och nycklar och mobil har jag nog alltid med mig. Alla kort jag behöver ligger i mobilsajt så plånbok tas bara med när jag behöver kontanter. Och ett mindre paraply brukar alltid ligga i väskan. Och hörlurar
Hörlurar, laddare till mobilen och min lilla necessär där jag har tamponger, näsdukar, min medicin och annat smått och gott som kan va bra att ha.
Sen brukar jag vilja ha handsprit med mig också!
Klart att laxen ska ha en jolle
Läppbalsam, hörlurar och överfallssprej.
Ipad + hörlurar, gymkort och mitt torrschampo :)