Trosorna luktar illa
När jag använder stringtrosor börjar dom snabbt lukta illa vid rumpan liksom. Det är inte flytningar utan är precis vid rumpan, syns inget i trosorna dom luktar bara väldigt äckligt.. Jag känner deg genom byxorna ibland t o m 😕 Luktar inget direkt på papperet när jag torkar mig o dyl. Nån som vet vad det kan vara?? 😕
Rumpsvett. Trosor kommer ju nära analen och då luktar det.
Bättre med vanliga trosor.
På ett annat forum fanns en tråd om äckliga ord. Det var någon som skrev "stjärtjuice" och ja, ett riktigt äckligt ord. Men kom att tänka på det nu. 😃 Inget illa menat eller nåt, ville bara använda mig av det vidriga ordet när tillfälle gavs. Och sorry för OT!
Till TS, håller med #1, använd vanliga trosor så slipper du problemet. 🙂
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#2 Hahaha, tycker inte alls att det ordet var särskilt vidrigt eller äckligt, mest bara roligt! 😂
Ju större rumpa desto svettigare blir det enligt min erfarenhet. Min kille har en stor rumpa och det blir snabbt svettig mellan hans skinkor samt att hans underkläder (och vanliga jeansbyxor) kan snabbt lukta av rumpsvett. Han använder ju vanliga underkläder och det hjälper ändå inte, det luktar massor av rumpsvett i slutet av dagen. 🤔
Mina strings luktar endast en hel del om jag har haft varma kläder och suttit och svettats. Sen igen har jag en liten rumpa och skinkorna tar knappt emot varandra då jag sitter, vilket kanske har något med saken att göra? Annars är det ju rekommenderat att byta trosor minst en gång om dagen. :)