Bebiskläder i julklapp
Min bror ska ha bebis i februari typ, tycker ni det är opassande att ge bebiskläder i julklapp då?
Nej tycker jag inte :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Min andra bror ba" är du helt sum i huvudet eller? De kan ju hönda mycket på drygt 2 månader" mamma höll med honom också xD blir så osäker
Tja när det är 2 månader kvar tycker jag det är OK. Det kan ju hända mycket efteråt också. Skillnad om hon varit tidig i graviditeten.
Men man resonerar säkert olika :)
Eller presentkort på barnbutik?
Redan köpt, för jag tycker barnkläder är så söta så vill jag köpa något sött till den:$
#4 Aa :)
Ja jag hade köpt i alla fall :)

Det tycker jag absolut du kan köpa. Jag fick en massa begagnade barnkläder när jag hade 2-3 månader kvar till förlossningen och blev hur glad som helst.
mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar
Jag tycker inte det är de minsta konstigt. Bebisar kan ju födas förtidigt med och då är det ju lika bra att ha kläder. Vi skall ha barn i April och jag fick presentkort och bebiskläder när jag fyllde år för några veckor sedan. Tyckte det var hur bra som helst! 👍
TS vad tycker din bror? Spelar ingen roll vad vi andra tycker. Sen en väninna fick föda fram en död dotter kommer jag personligen aldrig mer att köpa barnkläder och ge i förväg även om jag fattar att de flesta som väntar barn har lyckliga slut. Så återigen vad anser din bror och mammans till hans barn?
Inte vet jag? Frågar onte direkt då dom skulle fått veta vad dom skulle få då ju?
#9 inte vet du? Kanske ska du börja med att förstrå din brors och det kommandet barnets mamma vad de tycker innan du frågar "internet"
Vet du om dom själva har köpt bebiskläder/saker?
Jag skulle inte ge om dom själva inte har köpt några/om dom inte specifikt bett om bebissaker. Det är ganska olika hur man vill göra med den saken, vissa vill inte ha något förrän i slutet på graviditeten medan andra köper redan när dom får veta att dom är gravida.
//Jessie
Dom har Köpt en massa saker och kläder. Sa att jag skulle köpa saik bebiskläder då sa han " de skule vi behöva, har inga än "