Julklapp till 20-åring
Behöver tips till en julklapp till min syster hon är 19 år men fyller 20. Hade en jättebra present men det verkar som om det inte går att få tag i längre så nu behöver jag verkligen akut tips. Hon bor hemma, har pojkvän (funderat på om man kunde ge något som de kunde göra tillsammans men känns kanske tråkigt), inga egentliga intressen. Runt 200. Bör finnas i butik då jag måste handla det imorgon.
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Doftljus, torrschampo, sminkborstar, presentkort, mobilskal, läppbalsam
Jag köpte en fin necessär och la i fin duschtvål, "badboll" sån man skrubbar sig med, ansiktsmask och annat sånt "ta hand om dig själv" till min kompis som är 24
Grejer från lush verkar alltid bli uppskattat :) om hon har badkar finns det otroligt fina badbomber därifrån, även massagetvålar schampon ansiktsmasker m.m. Allting fritt från djurtester.
#3 Tror inte den butiken finns i min stad :) Hon har visserligen badkar men vad jag vet så är det inte ofta hon badar, inte när vi båda bodde hemma. Hon fick ett helt set med badbomber och liknande några år sedan och förra året hade hon fortfarande kvar så vet inte hur mycket hon använder det :) Men tack för tipsen :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns