Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 984 ggr
Förvirradtjej
0

Julklapp till pojkvän

Nu behöver jag lite hjälp. Har funderat väldigt länge men har inte kommit på vad jag ska ge min pojkvän i julklapp. Han är 20 år gammal. Alla tips mottages!

Afturelding
6

Vad tycker han om? Att han är 20 år och kille är väldigt intetsägande.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Scorpio97
1

Har han några intressen? Är ju svårt att ge förslag om man inte har någon aning om vad han gillar. 
Har du någon gräns gällande för hur dyrt det får vara?

Men några förslag: spel, biljetter till musik/sportevent, någon form av upplevelse, presentkort, någon finare whisky/vin/öl, kläder, prydnadsgrejer

//Jessie

cookies1994
1

Som dem andra har sagt att han är en 20 årig kille säger mig inte så mycket då jag inte har någon aning vad han gillar :) presentkort brukar alltid gå hem, kan du ge lite info om vad han annars brukar gilla? så ska jag försöka ge fler förslag.

Förvirradtjej
0

Han gillar att vara ute i skogen (bor utanför staden om man säger så), har arbetar även i skogen :) Annars gillar han att hitta på lite allt möjligt!

Aleya
0

Vad gillar han?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

cookies1994
0

#4 Det säger inte så mycket.. lite kanske tänkte mer så man kunde få tips om vad man kan köpa ;)

Portie
0

Någon modellsats kanske? Om han är intresserad av sånt.

[Tuulikki]
0

Pyjamas/morgonrock :)

[Ulvarsdotter]
0

Gillar han att vara i skogen kan jag rekommendera böcker om naturen. Tex överlevnadsbok (hur man kan leva på skogens resurser), eller en svampbok med goda recept. Finns ju böcker med rötter, växter osv som man kan plocka och göra mat av - alltid uppskattat och något som håller länge :)

[Ulvarsdotter]
0

Finns böcker om tips på hur man kan ta tillvara på horn/skelett man hittat i skogen också :) Bone carving, som ett exempel

Myrrami
0

En upplevelse kanske. kanske en ölprovning eller liknande