Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsexualitet
Läst 4348 ggr
anonym-.-
0

Kissa på sig?

Detta är väldigt pinsamt för mig. Varje gång jag testar på att onanera så när jag är nära att få orgasmen eller får den så typ kissar jag. Men det är bara några droppar.. Men fortfarande. Är det normalt? Kan man få bort det så man inte gör det? Vad beror detta på? Tacksam för svar :)

Karmatarerskanise
0

Händer det även om du tömt blåsan innan? 

Det är inget ovanligt eller konstigt.

Tjeja
0

Inget konstigt och helt normalt! Endel gör så en del inte. Fördel om du kissar innan du onnanerar så slipper du att det kommer kiss och det som kommer istället bara är flytningar. Men även flytningar kan skvätta och kännas som att man kissar på sig när man får orgasm. Skillnaden är bara att  har man kissat innan så vet man att det inte är kiss utan bara sådant slem som slidan producerar när man är upphetsad.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

anonym-.-
0

#1 #2 Glömde skriva att jag alltid går på toa innan men det känns fortfarande konstigt för flytningarna dem känns mer kladdiga medans då "kisset" käns vattnigare och tunnare.

Tjeja
1

men även flytningar kan vara vattniga, det kan variera jättemycket hur flytningarna är. När man får flytningar som liksom skvätter eller rinner just när man får orgasm så är dem ofta mer flytande och "vattnigare".

Har du provat att lukta på dem någon gång? Ta lite på fingret efter och lukta! Luktar det urin eller luktar det på något annat vis? (om du nu tycker att det spelar någon roll förstås vad det är för något.) Oavsett om det är några droppar kiss eller om det är flytningar så är det helt normalt och inte alls konstigt. Endel andra förblir "torra" även efter en orgasm och andra allt möjligt där emellan. Alla är olika helt enkelt. Precis lika olika där nere och hur man reagerar vid orgasm som alla är olika till utseendet i ansiktet. Och allt är ändå normalt liksom.

Blir då så fuktig så du liksom skvätter när du får orgasm kan du vara glad för det. För att det är mycket skönare att bli fuktig än att vara torr. Dessutom är det ett tydligt tecken på att du är just upphetsad och bara det tycker många partners är upphetsande.

Så njut av att du är som du är och reagerar som du gör, det är bara positivt! :)

Haztparken
0

Det är inte en fontänorgasm då?

Tjeja
1

#5 det är väl kanske just vad det är.. bara det att ordet fontänorgasm är rätt så larvigt och missvisande.. 😉

Haztparken
0

#6 Okej, vad heter det annars? :)

Tjeja
0

Det är en vanliga lubriceringar (flytningar) från slidan och hos endel blir de extra rika och liksom skvätter ut när de får orgasm.  Heter väl inget speciellt egentligen så fontänorgasm är ju inte fel egentligen så. Det är bara det att det är ett porrnamn för den kvinnliga utlösningen som en del kvinnor får/upplever när de får orgasm.

Eller så är det just kvinnlig utlösning du letar efter rent ordmässigt kanske? För det är ju vad det är egentligen. Olika rikligt vätskande för olika kvinnor helt enkelt. Precis som att inte alla killar sprutar ur sig en deciliter och endel killar blir såsiga och blöta när dem blir upphetsade medan andra förblir torra fram till utlösningen.

Haztparken
1

#8 Ja absolut, en kvinnlig utlösning är det ju såklart. Jag tänker inte att ord såsom fontänorgasm är ett porrnamn, det kanske det är men för mig är det inte betingat med det utan med hur orgasmen beter sig, om du förstår hur jag tänker? :)

Jag säger inte att jag har rätt men alla har ju en bild på hur dom tycker saker och ting är. Jag tycker inte att t.ex. squirt är ett porrnamn heller utan det är för mig när man får orgasm och så kommer det mycket riklig vätska (enkelt uttryckt), mycket mer än TS beskriver, därför kom jag att tänka på fontänorgasm.

Sen behöver saker och ting inte ha ett ord, orgasm som orgasm, och folk ser olika på det men så tänker jag iallafall och _jag_ ser inget fel i att ha olika ord för det, porrnamn eller ej 😉 Men i grunden är det ju såklart en vanlig och normal kvinnlig utlösning.

anonym-.-
0

Tack för svaren. Jag trodde utlösningen inte skulle/kan vara vattnig så blev lite förvirrad :)

Em_
0

Här är en gammal tråd. Enligt en studie verkar det som att att vätskan faktiskt är urin. http://kvinna.ifokus.se/discussions/5537d1b8ce12c4530e0003e4-squirtat