Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: off-topic
Läst 1051 ggr
Glorious
0

Bra skor för gympa/cardio?

Får kanske snabbare svar här än på träning iFokus tänker jag :) Jag tycker det är så sjukt svårt att hitta bra skor till inomhusträning, som funkar på grupp-pass som har både styrka, kondition och dansanta rörelser. Har testat en rad olika men blir aldrig helt nöjd. Vad använder ni för just denna typen av träning?

kredka
0

Jag använder reebok cardio ultra från less mills - är väldigt nöjd då de passar bra både till tex zumba men också bodycombat och bodypump :) känner att de håller foten stabilt, hjälper att hålla balansen och är sköna vid olika utfall. Är helnöjd :)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Glorious
0

#1 Har faktiskt funderat på dessa! Sjukt snygga dessutom och sett bra om dem på nätet men några tycker de är lite för klumpiga för t ex. zumba, Däremot så kanske det är en sko som jag behöver som måste ha bra dämpning för benhinnor och knän.

Glorious
0

Beställde hem men blev nöjd så skickade tillbaks dem. De var dock väldigt snygga! Tyvärr var de lite för långa men samtidigt för smala, så en storlek mindre hade nog inte fungerat. Jakten fortsätter alltså. Fler tips?