Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettkillsnack
Läst 868 ggr
Anonym
0

Drömmer om mitt ex...

Jag är tillsammans med världens underbara sambo. Älskar han verkligen! 
Men nästan varje natt drömmer jag om mitt ex. I drömmen är jag tillsammans med mitt ex och ofta drömmar jag att vi har sex. Min sambo är ibland med i drömmen, alltså är jag otrogen mot han i drömmen.  Jag vaknar ofta upp kåt och nästan kär i mitt ex efter drömmarna.  Det är så jobbigt. 

Jag önskar jag kunde sluta drömma om mitt ex. På dagarna tänker jag inte på mitt ex förutom en stund efter en dröm, men försöker förtränga det så fort som möjligt.

Om det inte är mitt ex jag drömmer om är det en annan kille som jag var halvt vän med för några år sedan. Även där är det samma sak.  Jag har aldrig gillat den här killen. Visst han ser bra ut, men ingen jag tänkt på och ändå drömmer jag om honom. 

Det kanske låter töntigt för vissa, men är så trött att drömma att jag är tillsammans med andra och är otrogen.  Det hade varit en sak om är ibland, men det är nästan varje gång jag drömmer som jag drömmer om mitt ex eller den andra killen. 

Jag vill bara kunna glömma dom båda! Blir galen snart. Vad ska jag göra?

Postar anonymt för min sambo och vänner har iFokus.

Karmatarerskanise
1

Det händer mig ibland också i förhållanden. Men drömmar går inte att göra något åt.

Zepp
0

Trodde alla drömde om sina ex?

Det gör jag iallafall.. ibland är det roliga drömmar.. ibland jobbiga!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Drömmar kan du ju inte styra över, släpp det dåliga samvetet för det.

Anonym
0

Hade varit enklare om var ibland, men  9 av 10 av drömmarna är om mitt ex eller den andra killen. Framför allt mitt ex som jag verkligen inte vill tänka på.  Är så jobbigt att tvingas påminnas om honom , särskilt när jag vaknar och nästan är kär när egentligen avskyr honom..usch

Antar jag får stå ut och hoppas det försvinner tillslut..😕

Zepp
0

Det är ett sätt att hantera det för dig under sömnen så att du slipper gå omkring och grubbla på det under dagen.

Egentligen skall man sällan minnas sina drömmar, då har man vaknat för tidigt.. allternativt REM-perioden är försenad.

Tror det handlar om just det du skriver i första inlägget, du önskade att det var ogjort egentligen.. du ångrar dig lixom?

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.