(X) Leksaker på nätet?
Hoppas att ingen tar åt sig nu av detta, men jag behöver lite hjälp med en sak. Finns det någon Svensk sida där man kan hitta "bisarra" leksaker på nätet, om-ni-nu-vet-vad-jag-menar? Jag tänkte mer på om "monstertunga", "drakp*nis" och lite uddare leksaker åt det hållet. Om det nu finns en sida som man kan handla via Faktura, så vill säga. Jag och min man har det lite tufft i samlivet, och tänkte mig lite uddare saker att "krydda till i tillvaron". Jag skämms av att skriva om det här härute, men om ni vet någon sida om sånna saker, skriv till mig om det.
"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."
Du hade kunnat välja att vara anonym om du tycker att det är pinsamt.
/ Vanja
Sajtvärd på Politik I Fokus.
Jag har inte så mycket mynt till det här i iFokus.
#2 Jag visste inte att det var en insiderfunktion.
/ Vanja
Sajtvärd på Politik I Fokus.
Det är det. :)
När man gjort ett visst antal inlägg så får man automatiskt Insider då behöver man inte ens betala med guldmynt
Vad jag vet finns det inga svenska sidor som säljer fantasy-dildos, tyvärr :(
Har du möjlighet att beställa på nätet så finns det ju en del, Bad Dragon är väl mest känd, mycket att välja på och man kan välja färg, hårdhet, storlek, ja allt, dock inte köpt från dom själv.
Exotic Erotics ska också vara bra, inte lika mycket att välja på som Bad Dragon, men finns ändå en hel del.
Blue Ritual är ett mindre företag, men har också fina grejer :)
Min personliga favorit är ju DamnAverage på etsy, man får vänta ett tag på att grejerna kommer och dom har lite väntetid, men det är väl värt att vänta på! Använder mjukare silikon.
Gespensts Fantasy Gear finns också på etsy, inte testat själv men har för mig att dom använder hårdare silikon än dom flesta andra.
Beastlabs på etsy har inte så mycket just nu, men har hört en del bra om dom.
Vet inte om det var till så mycket hjälp, men det är absolut inget pinsamt med sexleksaker, vare sig det är mer "vanliga" eller inte. Det heter ju leksaker för att det ska vara roligt😃 Tycker däremot att det vore bra att försöka prata med sin partner, visst är det kul med nya prylar och att testa nytt, men det är ju ingen trollstav ( 😃 )man bara viftar med så är problemen borta. Oftast så beror ju problemen på något annat underliggande och då är det bra att jobba på det också.
Om någon annan kommer på nåt svensk företag så är jag för övrigt väldigt nyfiken, alltid kul med lite mer udda grejer som sticker ut ur havet av hudfärgade dilos och rosa vibbar.
Tack så mycket #6. :D Ska kolla upp dom sidorna. :)