Hur onanerar ni?
Jag är nyfiken på onanitips för kvinna. Jag har aldrig lyckats komma med mig själv och är inte i närheten. Kan absolut ha sköna stunder men övergår tillslut till överstimulans av klitoris. Hur beter ni er, ni som lyckas?
Att enbart stimulera klitoris kan ju bli lite för mycket på just den. Har du provat att variera lite mer? Har du provat någon dildo eller så och stimulerat dig på insidan emellan varven också?
Har du provat olika typer av stimuli? tex olika saker som är olika hårda och mjuka, hala och lena etc?
att bara pilla med fingrarna är rätt ensidigt och tråkigt och det är många som aldrig lyckas komma med fingerstimulering heller. Så om du inte gjort det innan. Skaffa några olika typer av leksaker och prova olika material med olika hårdhet och struktur.
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Stimulerar klitoris samtidigt som jag kollar på porr. :)
#2 Jag kan komma om jag stimulerar klitoris, men då brukar jag ha glidmedel så det blir skönare, har du testat med det? Annars kan du använda hela handen utanpå trosorna och "gnugga" eller hur man ska beskriva det. Båda är skönt 🙂
#3 jag är inte TS, men gör som du sa sist och kommer alltid. fast jag använder 2 fingrar och inte hela handen.
#4 Ojdå hehe 😊 Två fingrar har jag inte testat med men det går säkert lika bra, jag använder båda händerna så man får extra tryck om jag gör på det sättet 😛
#3 glidmedel är riktigt bra 🙂 jag kommer mycket lättare av det
annars så finns det ju klitorisvibrator som jag tycka funkar bra
Jag brukar ligga på mage eftersom trycket mot magen/underlivet gör det enklare för mig att komma. Jag stimulerar oftast både klitoris och g-punkten. Kollar på porr, läser sexnoveller eller bara fantiserar beroende på vad jag är sugen på.
Annars är duschmunstycket en klassiker och jag har även läst ett tips om att fylla en tom rull-deo med olja och varmt vatten och använda mot klitoris. Sen kan leksaker vara en bra idé att prova, speciellt vibratorer.
Kan du komma om du är med någon annan?
//Jessie
#6 Har aldrig hört om en sådan, tycker du att det är skönare med en sån än utan? 🙂
Duchstrålen!!! Lägg den på klittan Pröva men en pensel också ex färgpensel
Du kan också gnida **** mot en kudde eller gnida en deoderant (ren) flaska
#8 mycket skönare då det är en vibrator som man typ lägger på eller jämte klitoris och man slipper använda fingrarna
har typ en sån här Länk
googla annars om du är nyfiken finns hur många som helst i olika varianter
duschen är ju oxå en klassiker som oxå brukar funka riktigt bra
#11 En sån ser ju trevlig ut 😉 Duschstrålen har jag aldrig tyckt om riktigt, den kan träffa rätt och då är det skönt men asså föredrar att t.ex. ligga ner när jag ska onanera och sen blir duschstrålen lite väl hård 😛
Jag har ju en leksakslåda som stadigt växer (prylnörd, såatteh…) men min absoluta favorit är en sån här: http://www.lovehoney.co.uk/product.cfm?p=20464
Ställbar vibration som är djup och masserande, inte nåt sånt där som låter som ett argt bi så man blir överstimulerad och sen tappar känseln. Den funkar alltid för mig, även om jag har både byxor, trosor och vid den tiden på månaden binda. Blir heller inte så koncentrerat på en punkt som en del andra vibbar kan bli, och så finns det massor med olika tillbehör man kan köpa till.
Typ alla butiker som säljer sexleksaker säljer såna nu, så inte svårt att få tag på heller🙂