Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettpsykisk-hälsa
Läst 1167 ggr
Biancaa
0

Ta beslut

Varför, alltid när jag ska göra något, om jag är sådär jättesäker på mig själv - as soon as it comes down to it - så går det inte, och jag ändrar mig och faller tillbaka.
Varför blir det alltid så

[Älskamig]
0

En del är så, jag är även sådan! Det är jättejobbigt, men jag tror att det finns en möjlighet att arbeta bort det.

Rainee
0

Jag är exakt samma! Kan liksom bestämma mig för något men sen när det väl ska göras så blir det skrämmande och jobbigt så då backar jag. Tror det kan vara så att vi är extra känsliga. Jag är HSP, du kan kolla upp vad det är och göra test för att se om du också är det. Jag får väldigt lätt ångest osv..

sisela
0

Jag är så också, tror det är ganska vanligt. Jag har dock problem med att saker inte blir som jag planerar så jag gillar inte att backa ut, även om jag absolut inte vill göra det jag ska göra. Om det handlar om nåt man sagt ja till för länge sedan och sedan inte vill när det börjar närma sig, brukar jag försöka fokusera på känslan jag hade när jag tackade ja, eller anmälde mig. Då ville jag ju. Vad var det som gjorde att jag ville vara med? Kommer jag ångra mig efteråt, när jag inte varit med? etc etc.

fsigge
0

Det är samma när jag shoppar, haha. Jag sparar pengar till att köpa något, men sedan när jag väl har bestämt mug att åka och köpa denna sak så ändrar jag mig :/ Vet inte varför jag gör på detta sätt.

Frida