Mens fri äntligen !
Jag är nu äntligen mens fri har inte haft en droppe mens på mina p-piller sen några veckor tillbaka super nöjd. Trodde aldrig kombinerade piller skulle funka då allt annat från p-piller och stav samt spruta inte alls har parerat med min kropp. Så kommer nu inte byta dessa piller utan köra dom vilket känns skönt :) Nu får vi se om kroppen säger mens mycket eller lite med dom gula sockerpillerna blir spännande :). Känns skönt att ha kontroll på sin kropp då den har levt sitt egna liv ;)
Alltså. Du har ju inte kommit till mensveckan ännu så du vet inte om du är mens fri, så lugna ner dig nu. Du kan inte säga att du är mens fri. Och det behövs inte fler trådar om det.
Du kommer ju få mens när du börjar äta sockerpillren. Så nej, mensfri är du inte. Och det är inte ovanligt att kroppen får en massa mellanblödningar när man bara tar gulkroppshormoner och inte kombinerat.

Memento mori

Medarbetare för Julen
Ååh vad irriterande min mobil är som särskriver ord!
Nä men när jag inte käkar gula piller ;)
#5 Jag uppfattar det som att hon tidigare har fått blödningar nu som då och inte haft längre perioder där hon har varit mensfri. Nu så kommer dock hennes kropp att fungera som den ska och få mens en gång i månaden, men om jag har fel så hoppas jag att ts rättar mig !
Exakt du har helt rätt #6 Ja min kropp funkade inte alls mens varje dag eller ofta och mellan mycket :/
Hittade inte den kanske
#9 Gå in din sida och sedan "inlägg" tror jag det står, där finns dina senaste inlägg.
Eller "mina inlägg" här på sidan.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack Frida
Även detta nick kommer bli blockerat. Är man blockad spelar det ingen roll hur många nya konton man än skapar. Tyvärr.
Ok går väl ur då 😤😤