Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: skönhet-och-mode
Läst 771 ggr
[Lollo 97]
0

Veet hårborttagnings kräm

Någon som provat denna? https://fyndiq.se/search/?q=veet&search=enter#1118529-veet-hair-removal-cream-normal-skin-2

Om ni gjort det, vad tyckte ni om den? Fick ni utslag eller andra konstigheter av krämen? Försvinner allt hår, eller det mesta iaf?

Aleya
0

Jag fick utslag första och enda gången jag testade

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Scorpio97
0

Provade, men tyckte inte håret försvann helt. Blev typ som stubb kvar. Fick dock inte utslag eller liknande.

//Jessie

[Devya]
0

Jag har använt den med aloe vera och det fungerade jättebra för mig. Benen blev mycket lenare än vad de blir med vanlig rakning. Sen kommer ju håret tillbaka lika snabbt som om man hade rakat benen. De blir stubbiga efter två-tre dagar.

Intressant att läsa att det finns så olika åsikter om den här produkten. :)

Anonym
1

#3 När jag rakar mig får jag stubb på några timmar 😮

Karmatarerskanise
0

Jag tyckte den var dålig. Tog bara bort hälften av håren och luktade illa.

LinaLj
0

Jag använder den till bikini linjen då det är det enda hårborttagningssättet som inte ger mig utslag där. Har provat den på benen men tycker den ger ungefär samma resultat som rakning och då är rakning smidigare :)

Nilla_93
0

Jag har användt den gröna, får lite knottrig hud en stund men antar de e för att medlet har verkat brukar vara ganska känslig och få utslag men inte mot denna. Annars tycker ja oriflame hade en bättre sort