15 år me 25 årign hjälp?
Jag är 15 o min pojkvän är 25 fyller 26 snart han vill gifta sig med mig säger han, han är så ledsen över att vi inte kan gifta oss! eftersom jag måste vänta tills jag är 18. Vi blev ihop för ett halvår sedan. Men jag har ett problem trots att han älskar mig så.. Så vill han typ träffas ganska sällan o aldrig där folk ser oss, o när vi träffas så vill han bara kramas osv. min vän sa att han kanske playar mig? men jag tror han älskar mig. jag vet inte hur jag ska ta upp det med honom för ah är rädd att han ska bli sur. vad tycker ni?
Killar som hänger runt småtjejer är bara ute efter sex, och det är därför han inte vill att någon ska se er tillsammans. Dessutom ska man aldrig behöva vara rädd för ens partner. Ta hjälp av en vuxen och avslutade den här "relationen"😮
En 25-26 åring som är med en 15 åring är det något fel med. Att han dessutom inte vill att folk ska se eller veta om er bevisar bara att han dessutom är medveten om det.
Kanske har han för dåligt självförtroende för att våga ragga på någon i sin egen ålder eller nåt? Vad vet jag. Kanske han rent ut av är oskuld själv och skäms för det om han nu inte ens försöker ha sex med dig än. Oavsett så inser han själv att det är fel att vara med någon som är 10 år yngre än han själv i nuläget.
Det blir en helt annan sak när du har växt till dig om du var 20 och han 30, men nu är du fortfarande ett barn! Bara för att du inte är olaglig att ha sex med betyder det inte att det är rätt eller sunt för en vuxen man att vilja vara tillsammans med och vilja gifta sig med ett barn.
Om han älskar dig så mycket att han vill gifta sig med dig, då kan han vänta tills du är 18.
Eller är han kanske typ en flykting som hoppas på att få uppehållstillstånd om han gifter sig?
Alltså.. något konstigt är det som gör att han vill vara med ett barn!
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Han utnyttjar dig!
#2han är född i sverigee..
#3 vet inte vi har vart ihop i ett halvår, å han har faktiskt till å me velat förlovat sig me mig. Men han är rädd för att hans arbetskamrater ska bli förvånade för när vi blev ihop hade jag inte fyllt 15 ännu nu är han LITE.. mer öppen om oss osv..
#4 Ni träffas sällan och inte bland folk.
Det är något fel när en i hans ålder träffar en i din ålder. Riktigt fel.
#4 Ni blev ihop när du var 14 år…?
"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm." Abraham Lincoln
#5 vi träffas i hans lägenhet, han vill typ visa upp den han är stolt över den :) han harinte frågat om sex äännu utan han mer kramas osv så aa
#6 Typ
#7 Men snälla. Man visar inte upp en lägenhet i 6 månader. Det gör man en gång. Tänk efter lite.
#9 Ja haha det förstår jag väl!
Men, han vill mest vara där men ah tror som sagt han skäms lite över mej eftersom han inte vill träffa mina vänner! o vara me mej på stan.
#10 Han vet att det är fel att träffa dig. Klart han skäms.
#10 Som flera sagt innan så är det inte normalt för en kille i den åldern att vara med så pass unga tjejer som du, och det vet han säkert om, det är därför han inte vill träffa dina vänner eller låta dig träffa hans.
Även om det inte vore så, vill du verkligen vara med någon som tydligen skäms för dig?
#12 Funderar på att göra slut med honom pga det!
#13 Fundera inte, gör det!!!
"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm." Abraham Lincoln
#14 aa men när jag säger till han att jag funderar på vår relation o hur den ser ut så blir han så arg direkt, han säger att han vill förlova sig me mig o att jag inte uppskattar han osv o jag älskar han ju så vill inte såra han alls! de är jättesvårt:(
#15 Och vilken vettig människa reagerar på det viset när man bara vill prata?
I ett hälsosamt förhållande är man ju partners och samarbetar, och det låter inte som det är så för er😕 Han vill och han vill, du då? Vad du vill väger precis lika tungt, låt honom inte köra över dig!
Kan tillägga att såna killar ändrar i stort sett aldrig på sig, vill du vara med någon som beter sig så här resten av livet? Eller ens 1,5 eller 10 år framåt? Bättre att vänta tills du träffar någon hygglig kille som behandlar dig med respekt istället för att hänga med någon som är gränsfall till pedofil.
#15 Män som blir ihop med 14 åringar låter inte som fullt normala, sorry.
Blir han arg när du säger att du vill prata om er relation? Varningsklockor!
Hur kan han vilja förlova sig med dig om han inte vill visa sig bland folk med dig ens? kanske bäst att börja i rätt ände så att säga…
Så som jag ser på det hela:
Om han inte vill visa det bland folk kan han antingen 1) skämmas för att det finns en åldersskillnad och vill inte uppfattas som en äckelgubbe. Eller 2) Helt enkelt så kanske han leker med dig, han kanske vänstrar med dig t.o.m.
Att han säger att han vill förlova sig kan kanske ha att göra med att han försöker, av någon anledning visa att han vill vara seriös, antingen för att dölja något eller för att han verkligen vill vara det men hade han verkligen varit genuin och velat ta det ett steg längre hade han rätat på ryggen och tagit med dig ut på restaurang, bio eller parken eller vad fasen som helst.
Har du frågat varför han blir arg när du säger att du funderar på ert förhållande? Säg precis som det är, att du märker att ni aldrig är ute bland folk och du vill att han ska visa att det är dig han är med, vill han inte det, vad han än har att komma med så: Dumpa honom.
Vill man inte (mer eller mindre) visa upp sin kärlek så är det någonting som inte stämmer.
I'm gonna let my little light shine
Ts har avslutat sitt konto.