Vill ha nya kompisar
Jag har tagit studenten och vill så gärna träffa/snacka med lite nytt folk. Visst kanske man borde typ börja i någon aktivitet för det, men just nu är det inget sånt jag direkt e sugen på eller känner att jag har tid för. Har ett jättemysigt kompisgäng men jag kan ibland tröttna lite på dem också och känner att jag saknar något ändå. Någon som kanske har lust att börja skriva? :)
Eller finns det typ någon bra community för att hitta nya kompisar, tänker att det var lättare att hitta nya kompisar på nätet när man kanske hängde på mötesplatser som lunarstorm/bilddagboken/stallet.se eller vad det nu kunde vara, men det finns väl inte riktigt något sådant motsvarande idag? Man söker ju inte upp vem som helst på facebook liksom :)
Heej :) Jag är en gammal medlem på stallet.se, som också tycker det är svårt att skaffa sig kompisar, om man inte tar kontakt genom den gamla sajten.
Vill du så kan du ju slänga iväg ett PM till mig, så kan vi ju börja mejla :D
Hej!
Jag har också precis tagit studenten.
Nu ska jag börja på universitetet om några veckor, vilket vi kanske har gemensamt? Skicka iväg ett PM om du vill snacka
Byyye tillsvidare :)