Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettpsykisk-hälsa
Läst 1477 ggr
Anonym
0

Behöver prata med någon seriös.

Mår väldigt dåligt psykiskt och det tär på mig, har panikångest och ingen att prata/skriva med.

Ni som skulle kunna tänka er chatta en stund med mig skriv öppet i tråden så kontaktar jag er när/om jag orkar, skulle vara bra att kunna chatta med någon.Snälla erbjud er bara om ni verkligen orkar och inte om ni bara är sugna på "skvaller"

tack!

Denna kommentar har tagits bort.
[Silverräv69]
0

Du får gärna skriva till mig om du vill och lätta ditt hjärta. Jag har varit med om mycket i mitt liv och kan göra mitt bästa att ge dig råd och stöd. =)

Skicka ett pm, så går jag in och läser så fort jag får en ledig stund över.

Anonym
0

#2 skriver kanske till dig sen! tack.

Tråkigt att bara en person erbjuder sig :(

Loris M
6

#3 Eller så kan du vända på tänket och tänka: Vad roligt att någon erbjudit sig och vill lyssna på mig! 😉

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

Anonym
0

#3 Jag skrev tack till 

#1 som skrev och ja jag är glad över det.

Men jag trodde det var fler som skulle skrivit så på det sättet tycker jag det är tråkigt men samtidigt vill jag inte att personer som bara låtsas bry sig eller bara är nyfiken på andras liv ska skriva oavsett då kan dem hellre låta bli.

akittehmonster
0

jag vill!

Rödluvan
0

TS du får jättegärna skicka ett PM till mig om du vill prata av dig  och jag lovar att svara så bra jag kan. Jag är en 21-årig tjej som har varit med om en hel del och skulle bli jätteglad om jag kunde hjälpa någon annan. 🙂

emeliiiiieee
0

Jag finns också om det behövs. Har varit med om en hel del i livet och skulle bara bli glad om jag kunde hjälpa till

Ria74
0

Du får gärna skriva till mig om du vill. Jag är en helt vanlig 41-årig mamma.

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Anonym
0

tack ni som erbjuder er, ska skriva senare! 🌺