Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettkillsnack
Läst 887 ggr
[Anamalar]
0

Chatta med kille

Hej! Jag har börjat chatta med en kille och vi har chattat i ca 2 veckor. Det känns ibland som det är svårt att komma på vad man ska prata och fråga om.  Så jag undrar om ni har några tips? Jag vill inte gärna att vi ska sluta prata pga att vi tröttnar på chattandet. Jag skulle dessutom gärna träffa honom (vi har pratat om att ses och jag tror det skulle lösa det första problemet) men eftersom han bor i en annan stad (dock nära) så är det lite svårt att ta sig dit (typ tåg) utan att prata med sina föräldrar då jag trots att jag är 18 inte har blivit klar med mitt körkort ännu. Så jag undrar vad kan man säga till sina föräldrar? Hur ska man säga om man vill sanningen? Och vad finns det för bra undanflykter? Vil helst inte prata om det om det blir frågor nu eftersom vi inte har setts än och så. Eftersom jag bor på landet har mina föräldrar ganska bra koll på var jag befinner mig..

fiafia89
1

Var ärlig det är det bästa. Och ska ni träffas gör det ex en allmän plats. Ex ett fik.

[silkesnosen]
3

Ni kan ju tala i telefon kanske och se om samtalet flyter…för om ni inte hittar samtalsämnen nu, så kanske ni inte är rätt. Sedan behöver du nog vara ärlig och se till att träffa honom på ett säkert sätt.

Malyna
2

Om man inte har direkt något att prata om med varandra bör man kanske hitta någon annan mer intressant. Tyvärr. Jag umgås aldrig med folk jag inte har roligt med eller inte har något att prata om. Vi pladdrar på utav bara den..

Sajtvärd på Polen