Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: sjukdomar
Läst 826 ggr
emeliiiiieee
0

Inflammation eller vanlig mensvärk?

Måste bara höra, senaste veckorna har jag haft sjukt ont i nedre delen av magen och även i korsryggen . Hör dom ihop tro?

Kan det vara vanlig mensvärk eller nån form av inflammation?

pyromanen
0

Bättre att ringa sjukvårdsupplysningen. Skulle kunna vara inflammation.

emeliiiiieee
0

Tänkte jag skulle ringa umo imorgon och höra om dom har nån tid, eller går det lika bra att gå till läkare på hälsocentralen?

[tk1971]
0

Mensvärk varar inte i flera veckor… du borde nog höra dig för med nån.

emeliiiiieee
0

Får nog gå ner till distriksköterskan imorgon och hoppas på att få en läkartid.. Gör sååååå ont nu. Försökte ta en pw. Gick åt helvete rent ut sagt. Kunde inte gå pga smärtan.

Karmatarerskanise
0

Du måste verkligen kolla upp det genast. Är illa att du gått med det flera veckor redan!

Rita-S
0

UVI kan gå upp i njurerna utan att man har andra märkbara symptom på att ha uvi. Det är oerhört smärtsamt. Kolla upp det så snabbt du kan så du kan få den behandling som behövs om du är ordentlig sjuk.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

IceTee
0

Ring 1177, du borde inte vänta till imorgon om du har så ont. Det kan vara farligt!

Medarbetare på Skor iFokus

emeliiiiieee
0

ringde 1177 pga detta med men hon trodde inte det var nån fara utan jag kunde gå till hc imorgonbitti.

emeliiiiieee
0

update; Var ner idag och hade ev en uvi eller vanlig infektion så fick penicillin :) Ska gå över efter den kuren

Karmatarerskanise
0

Eventuellt?

emeliiiiieee
0

Dom kunde inte säga exakt då det syntes nått på kissprovet men det var inte riktigt uvi.

Karmatarerskanise
0

#11 Så du fick ingen diagnos men ändå antibiotika?

emeliiiiieee
0

Exakt. Förstår inte varför men läkaren var nästan säker på att det är uvi

Karmatarerskanise
0

#13 Okey.  Hoppas verkligen det stämmer och att du nu blir bättre.