Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: fysisk-hälsa
Läst 3035 ggr
vaniljkaka
0

Svettas och blir varm jättelätt

Det är så jobbigt, att vid minsta lilla ansträngning blir jag jättevarm och svettig, och nu börjar de bli varmare ute.. Hur ska jag orka sommaren? 
Någon som det är samma för? eller finns de ngt man kan kyla ner kroppen med?

Gaara
0

Har samma problem och får värmeutslag på ryggen av det… Vaknar flera gånger varje natt av att det först är för varmt vilket leder till att jag kryper ut från täcket till att det är för kallt så jag kryper in igen. Känns som att jag bara har två lägen, antingen för varm eller för kall. Och svettas oavsett om jag är varm eller kall… :( Absolut torr funkar ju bra i armhålor och säkert i handflatorna och under fötterna om jag bara kom ihåg att använda det där. Men kan ju inte riktigt gnida in hela kroppen i det. >.<

The_pearl
0

Har samma problem, särskilt på nätterna. Det går inte en natt där jag inte svettats.. förstår inte varför det är så. Frustrerande. absolut torr ger mig en otrolig sveda, så jag kör med aco, tror jag det är istället. Samma sak fast för känsligare personer/hy. Det jobbigaste jag tycker är alla de hundratals vätskeblåsorna i huden som uppstår tex på sommaren. Fruktansvärt äckliga är dom!

IceTee
0

Det kanske inte gör så stor skillnad, men det är väldigt viktigt att du dricker! Och drick kallt!

Medarbetare på Skor iFokus

neasfotografier
0

Har samma problem! Sjukt jobbigt.
Svettas mest mellan skulderbladen på ryggen, nacken och i pannan och går ju inte direkt att använda några medel eller så där.
Varit till en doktor men han kom inte fram till något…😐

Medarbetare på  Skor iFokus och TV iFokus
"I'm happy to be alive, I'm happy to be who I am."