Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1308 ggr
jossis95
1

Nytt förhålland...

Jag har nyligen träffat min kille och tyvärr så finns de inte så mycket tid att ses. Det blir typ 1 gång i veckan, men när vi väl ses så blir der typ nån film och sen sex. Och sen gör vi inte mycket mer… känns mer som vi är kk än att vi har ett förhållande! Eller är det såhär i början ? Tacksam för svar

ChristineL
1

Det blir vad man gör det till :)

Vill du göra nåt annat så gör nåt annat, vad hindrar dig?

Aleya
0

Jag kan känna så också ibland då jag har för tillfället ett förhållande på distans. Så hinner man bara träffas på helgen. Brukar kännas bättre då man är lediga båda ett längre tag. Och det har varit så nu i 7 månader. Jag klagar dock inte då vi ändå hör av oss till varandra. Så det kanske känns så nu för dig.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

OlgaMaria
0

Nja… "i början" om man inte har tid att ses så ofta så är det nog vanligt att man pratar mycket i telefon och skickar sms, så att man lär känna varandra. Det är väl vanligt att man är nyfikna på varann och tar sig tid för att upptäcka vem den andre är.

/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus

jossis95
0

#1 ja de är ju så :) De är väl inget som hindrar direkt endast dålig fantasi och tråkig stad :p

jossis95
0

#2 har inget på distans utan är våra jobb som tar den mesta tiden. Ja asså vi pratar ju dagligen o så. #3 ja som sagt vi pratar ju dagligen. Men känns ändå mer som kk än förhållande

jossis95
0

Dock klagar jag ju inte på att de blir mkt sex

Aleya
0

#5 menade snarare att det är p g a mitt jobb vi är på distans. Men kan ni inte gå ut och göra nå kul på helgen om ni inte jobbar? Bio, äta ute eller dylikt?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

jossis95
0

#7 jag jobbar väldigt ofta på helger men de gör vi men inget vi nån gång ibland

jossis95
0
ChristineL
1

#4 -  Stan kan du inte skylla på ;) Laga mat tillsammans hemma, spela spel, gå ut och ät, bowla, gå på bio, mata änderna, vi går ju mot varmare tider så ut och möt våren!

jossis95
0

#10 haha ne kanske inte men den är sjukt tråkig ;) Ja tack för idéerna om någon mer har så tar jag gärna emot dom!!! Vi har sjukt dårig fantasi båda två