Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsingellivet
Läst 1647 ggr
[Opå]
0

Dröm innan dejt...

Jag vet inte om detta är rätt sajt egentligen, men….

Det är såhär att jag har pratat med en kille i drygt 1 vecka och idag har vi bestämt träff.
En väldigt trevlig och pratglad kille 🙂Den första killen jag någonsin har pratat med som inte ens nämnt ordet "Sex"!

MEN, det är inte ovanligt att jag drömmer om dejter & killar innan jag träffar någon.
Nu inatt så drömde jag faktiskt att jag blev överfallen av en man…

Vi ska givetvis träffas offentligt, men i drömmen blev jag attackerad mitt ute på en trafikerad gata.

Tror ni att detta bara är en ren slump, eller kan det vara någon sort varningsklocka om att han kan vara farlig?

(Ta bort inlägget om det inte platsar på kvinna.ifokus) 🙂

ChristineL
0

Det finns en sajt som heter drömmar iFokus, kolla där, dom är bättre på att tyda :)

[Opå]
0

#1 Tack så mycket :)

[Devya]
5

Ren slump. Varför börjar överanalysera drömmar? De kan betyda en massa olika saker. :)

Du kanske är bara nervös. Kanske du har sett på någon film, kanske du har hört varningar från personer i din närhet att vara försiktig för man vet aldrig. Det hör man ju hela tiden om man ska träffa människor man träffat på nätet, träffas på en offentlig plats! Var försiktig! Och så vidare. Så det är väl inget onormalt om du råkar drömma om något liknande. :)

Om du inte har känt obehag av den här killen tidigare så tror jag knappast att din dröm är en varning från ditt undermedvetna som kanske ha plockat upp något.

Trollan92
0

Håller med Devya! :)