Han har legat med över 20 tjejer...
För några dagar sen fick jag kontakt med en kille via datorn.
Han är jätte trevlig, bor i närheten av mig och vi har redan kommit överrens om en träff nästa vecka.
Igår började vi av någon anledning prata lite om sex och jag har verkligen ingenting emot att berätta att jag är oskuld och nybörjare i så gott som allting.
Jag frågade självklart honom och han berättade att han har legat med 22 stycken.
Jag tycker det låter extremt mycket för en 22-åring (som vi båda är), men det kanske är vanligare än man tror?
Min mardröm är verkligen att träffa någon som utnyttjar mig för sex och sen slänger bort mig.
Och självklart ska vi träffas offentligt den första gången.
Men vad säger ni? Är det vanligt att unga killar har legat med så många?
Kan ju nämna att det var ingenting skrytsamt alls från honom, utan jag fick nästan lirka det ur honom 😛
Det är inte så ovanligt nej. Hos mig går såna killar bort dock om jag är ute efter något seriöst men vissa har inga problem med det. Träffas och se hur det känns :)
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Det bästa rådet jag kan ge dig är att inte bli tillsammans med honom tyvärr.
"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

So what säger jag :)
Jag har heller aldrig haft samlag med någon än, men skulle inte bry mig. Var dock supernoga med att fråga om han testat sig för könssjukdomar. Om du inte litar på hans ord så be om att ni ska gå och testa er tillsammans.
Det är inte vanligare än att unga tjejer har legat med så många. Han hade lika gärna också kunnat vara oskuld.
/Christine
Spelar det egentligen någon roll vad vi tycker?
Sen har du ju inte så mycket att göra med vem eller med hur många han har haft sex med tidigare. Så länge han är frisk och trevlig så är det väl inga större problem?
Om man låter antalet sexpartners komma ivägen för vad man ska tycka om en person så tycker jag att man borde genast gå vidare. Den killen förtjänar väl inte att folk ser ner på honom?