Han har legat med över 20 tjejer...
För några dagar sen fick jag kontakt med en kille via datorn.
Han är jätte trevlig, bor i närheten av mig och vi har redan kommit överrens om en träff nästa vecka.
Igår började vi av någon anledning prata lite om sex och jag har verkligen ingenting emot att berätta att jag är oskuld och nybörjare i så gott som allting.
Jag frågade självklart honom och han berättade att han har legat med 22 stycken.
Jag tycker det låter extremt mycket för en 22-åring (som vi båda är), men det kanske är vanligare än man tror?
Min mardröm är verkligen att träffa någon som utnyttjar mig för sex och sen slänger bort mig.
Och självklart ska vi träffas offentligt den första gången.
Men vad säger ni? Är det vanligt att unga killar har legat med så många?
Kan ju nämna att det var ingenting skrytsamt alls från honom, utan jag fick nästan lirka det ur honom 😛
Det är inte så ovanligt nej. Hos mig går såna killar bort dock om jag är ute efter något seriöst men vissa har inga problem med det. Träffas och se hur det känns :)
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Det bästa rådet jag kan ge dig är att inte bli tillsammans med honom tyvärr.
"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."

So what säger jag :)
Jag har heller aldrig haft samlag med någon än, men skulle inte bry mig. Var dock supernoga med att fråga om han testat sig för könssjukdomar. Om du inte litar på hans ord så be om att ni ska gå och testa er tillsammans.
Det är inte vanligare än att unga tjejer har legat med så många. Han hade lika gärna också kunnat vara oskuld.
/Christine
Spelar det egentligen någon roll vad vi tycker?
Sen har du ju inte så mycket att göra med vem eller med hur många han har haft sex med tidigare. Så länge han är frisk och trevlig så är det väl inga större problem?
Om man låter antalet sexpartners komma ivägen för vad man ska tycka om en person så tycker jag att man borde genast gå vidare. Den killen förtjänar väl inte att folk ser ner på honom?
Vi har sex med vem vi vill och hur många vi vill. Det är dock bra om man ser till att man skyddar sig så att man håller sig i skick. :)
Det kan lika gärna var så som inte, många killar tycker att de är häftiga och för får sig att de blir mer attraktiva när de har många sexpartners.
(När jag var 16 så hade jag en kille som var äldre som lurade i mig att han hade haft sex med 50 tjejer - detta var inte sant enligt hans vänner.)
Men lär känna honom, din magkänsla kommer att berätta för dig vad som är rätt.
Gå efter den, de gånger vi inte lyssnar på magkänslan är den gången vi vet först efteråt att vi borde ha gjort det.
Gör inget förhastat och ta hand om dig, gör inget för någon annans skull.
Han kan vara en skitbra kille oavsett vad har han hållit på i sänghalmen.
Tycker samma som #6!! Bilda dig en egen uppfattning om honom innan du går efter antalet ligg han har haft :) För mig spelar det ingen roll, har träffat en del killar som skryter om det och marknadsför sig själva som kåta luder men har i övrigt varit schyssta polare, men det beror helt på från person till person och om DU känner dig obekväm med hans siffra och utgår en ännu inte utvecklad relation utifrån det, så tycker jag inte att ni ska fortsätta tyvärr! Men bara för att man träffas en gång så betyder det inte att man ska ha sex så jag tycker heller inte att du ska oroa dig :) Innan jag träffat en kille IRL så utgår jag ALLTID från att vi är vänner och är öppen och ärlig om det för honom. Det finns ju oftast nån sorts fysisk attraktion så att man kan tänka sig mer än vänskap, men jag gillar att börja med vänskap innan man bestämmer sig för något annat :)
Så länge som en kan hålla sig ifrån att ha sex med andra när man väl träffar någon så spelar det ingen roll hur många sexpartners man har haft innan. Jag vet inte hur många jag har haft sex med, försökte räkna dem för några år sedan. Det betyder dock inte att jag skulle vilja ramla runt när jag väl hittar någon.
Mitt sexliv är varken något jag skryter eller skäms över, det är som det är. Men om man har haft en del är det bra att testa sig med jämna mellanrum.
Lycka till och hoppas han är trevlig 🙂
_No way! Yes way!
Jag hade haft sex med fler än så vid den åldern. Och jag är tjej. Och hör och häpna jag har alltid varit trodde i mina förhållanden.
#2 Varför det? Antalet sexpartners säger inget om hur han är som pojkvän.
Nu hade jag tur och har en pojkvän som inte hade haft någon före mig (samma med mig) och när jag tänker efter skulle jag kanske velat lite om han haft 22 före mig, har den inställningen att jag inte hoppar i säng med vem som helst, och ser helst att killen har liknande värderingar. Jag har inget att göra med hur andra ser på det hela och hur många de väljer att ligga med.
Med vänlig hälsning,
Jenny
Hera. Du menar väl #5? ^_^ XD
"I am beautiful no mater what they say.
Words won't bring me down."
#13 - Varför skulle hon mena mig? Jag har inte skrivit nånting om honom som pojkvän?
/Christine
#12 bara för att man har haft många sexpartners betyder ju inte det att man har sex med "vem som helst."
#15 med "vem som helst" menade jag inte tex en gatuliggare, om det är så du tänker, men en del väntar helt enkelt några månader med att ha sex i ett förhållande medan andra inte väntar alls, vilket kan vara en orsak till att vissa har 22 sexpartners i bakfickan medan en annan har endast 1.
Med vänlig hälsning,
Jenny
#16 javisst, jag tänker mer bara att det ena inte behöver vara bättre än det andra. man har inte automatiskt bättre värderingar för att man har haft färre sexpartners.
Personligen bryr jag mig inte alls om min partner har haft fler eller färre sexpartners innan mig. Det är inget jag frågar heller, utan det är den personens ensak, inget som har med mig att göra.
Jag har varit med killar som haft väldigt få partners och med killar som har haft väldigt många. Det säger inget om hur de är som människor! Det enda antalet sexpartners man har haft berättar är faktiskt hur många sexpartners någon har haft! Vissa vill endast ha sex i förhållanden och vänta tills det är stadigt, och det är okej! Vissa vill ha sex för att det är skönt, och så länge de skyddar sig och båda är med på det så är det också okej! Det gör inte någon till en sämre människa bara för att de har sex första gången de träffas, det kan jag lova! Så länge han är testad tycker jag inte att du ska bry dig faktiskt. Hur han är som person är mycket viktigare! Och om du är rädd för att han ska utnyttja dig så hade han kunnat göra det om han bara legat med 4 personer också. Låt inte antalet sexpartners stå ivägen. Han kanske är ett as eller en toppenkille, men bilda din egen uppfattning och låt inte ens siffra stå ivägen!
Medarbetare på Skor iFokus

Man har inte med hur många andra haft sex med att göra. Det är fräckt att fråga. Att det sen ska vara avgörande för om man ska ha en relation eller inte, det är ju bara absurt. Om det är ngt som kommer fram två år in i en relation, ska man göra slut då?
Att dessutom döma en person utifrån det, och säga att man inte kan rekommendera en relation, det är ännu mer absurt. Hur vet man hur andra människor har tagit sina beslut om en så här privat fråga?
Vilken jävla bimbo. Dumpa honom.
#20 utveckla gärna hur du menar?
#20 utveckla gärna hur du menar?
#21 Jag kan väl utveckla. Han är en äcklig bimbo vars dygd inte är värd mer än en ICA Basic-chokladkaka, som skryter om hur många tjejer han satt på som om han vunnit Olympiska Spelen. Såna som honom är skrattretande, sitter ärligt talat och garvar åt hur patetiska människor det finns just nu. Såna är bra som komedi i samhället, men inga man bör starta relationer med.
#23 då förstår jag! Tack för att du delade med dig av dina förutfattade meningar :)
#23 Det som är skrattretande är väl hur lätt vissa har för att döma människor som de inte alls känner. ^^
#25 Jag dömer folk efter personligheten, om de skryter om att ha legat med löjligt många tjejer(stämmer förmodligen inte ens i antal), så är de värda att dömas som de töntar de är.
#26 - Han skryter inte om det? Var går gränsen för "löjligt många"?
/Christine

#26 skryt? Vad vet du om det? Om jag skulle döma dig efter ditt agerande och uttalande hade jag sagt att du är en av de töntigaste jag råkat.
#26 Du dömeralltså någon efter ens personlighet utan att känna personen? Försöker du med flit spela dum?
Hur kan du säga att du vet vad han har för sorts personlighet på basen av det ts har skrivit? Ts skrev också tydligt att han skröt inte om saken utan hon fick lirka det ur honom. Du kanske borde söka upp vad skryt egentligen betyder för du tycker vara helt borta.
#13;Nej jag svarade dig. Är ju hur tydligt som helst.
#26 Det enda töntiga här är dina tramsinlägg.
Säg att han blev av med oskulden när han var 17, då har han legat med 4-5 personer per år, inte så farligt många. Eller så var han med i en orgie och tog 20 på en gång 😎 Ärligt talat, spelar det någon roll?
Vad tusan spelar det för roll hur många sexpartner man har haft? Det säger mig inget om hur personen är att vara tillsammans med. Jag har aldrig ställt frågan till min man hur många han legat med varför är enkelt jag bryr mig inte ett skvatt om han vart med X-antal innan mig.

#23 Hon fick lirka det ur honom, knappast skryt. Och om han hade legat med 200 tjejer? Spelar ingen roll! Låt andra leva sina liv som dem vill. Jag har legat med betydligt fler än jag varit tsm med.