Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettmenscykeln-och-mensskydd
Läst 1346 ggr
Love Lejonhuvadekaniner
0

Hjälp (Mens)

Hej hej! Jag har lite frågor angående mens. Jag har haft det för tredje gången den har alltid kommit den 11 så den är regelbunden. Men den här gången hade jag bruna flytningar i ca 3 dagar sen under en lektion kändes det som jag kissa på mig med då va det ju mensen (det var igår) Men idag har jag inte blödigt någonting bara haft ont i magen. Varför är det så? Det kan ju inte vara slut redan eller? Tacksam för svar:)

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Myrra
2

Du har ju bara haft mens 3 ggr, det är helt normalt att den är oregelbunden i början.🌺

ChristineL
0

Som sagt, det är sällan det blir regelbundet på en gång, du har haft tur att det kommer regelbundet tre gånger på raken ;) Det kan variera rätt mycket i mängd och antal dagar i början.

[Forest]
0

Säger som dom andra att mensen är oregelbunden är helt normalt, den kan vara få dagar vissa gånger och andra hålla i sig längre. Även min mens är olika varandra ena mycket blödning då med kraftig mensvärk till mindre blödningar utan mensvärk. Att du får brunt och sen inget kan även betyda att den kommer inom några dagar, så ha gärna med dig bindor till skolan. Tycker det är bra att du ändå frågar om detta :)