Är det bara jag?
Visste inte var jag skulle posta det här i för kategori riktigt.
Jag är rätt noga med hur jag ser ut där nere för jag tänker att helt plötsligt händer det att jag ligger med någon och då vill man ju vara fräsch. Och jag personligen trivs bäst som helrakad.
Tänker hela tiden hur dom tycker att jag ser ut där nere, om jag är rakad eller inte osv. Att det är viktigt vad dom tycker - även om jag själv trivs med hur jag ser ut där nere och jag vill ha det så.
Ni kanske vet hur svårt det är att få med allt när man rakar sig där nere, det är svårt att se osv. Är rädd att dom ska lägga märke till att jag missat nån fläck här och där, där jag inte ser, och tänka "usch" eller liknande.
Då kommer vi till mig och vad jag tycker.
Jag skiter fullständigt i om dom är rakade eller inte, jag tänker inte ens på det där och då.
Varför bryr jag mig så mycket om mig själv och mitt eget underliv och på vad dom ska tycka, när jag inte bryr mig ett skit om deras?
Är det bara jag som tänker såhär?
Nu för tiden så har jag slutat bry mig jätte mycket om behåringen, ansar någon gång då och då när det blir långt, men orkar sällan raka! Dock är jag i ett fast förhållande sen över ett år tillbaka, och jag bryr mig inte riktigt om hans könshår heller, dock uppskattar jag när han ansar det lite han med!
Medarbetare på Skor iFokus
Är inte bara du, jag brukade vara likadan själv. Men efter lite funderande så slutade jag med det. Dom flesta när dom kommit så långt att man är naken ihop lär inte bry sig nämnvärt, och blir dom avskräckta över att man missat ett hår eller två så tycker iallafall jag att då har dom inte i mitt underliv att göra ändå😃
Ja, så kan man ju också tänka! Att dom inte har med mitt underliv att göra isåfall alltså.
Däremot är jag rätt obekväm med andra när jag är naken. Känner mig blottad osv. Är rätt blyg av mig så har nog med det att göra.
När jag har haft pojkvänner så har jag slutat bry mig efter ett tag för jag blir mer och mer trygg med personen.
Så hur gör man för att slappna av rent allmänt när man har sex med någon som man inte är tillsammans med? Om man är blyg alltså.
Hur kan man tänka?
Antagligen bryr sig inte killen så mycket om hur du ser ut där nere. Han bryr sig nog lika lite om ditt och antagligen mer om hur han själv ser ut och vad du ska tycka.
Det är din kropp och du ska bestämma själv vad som ska rakas eller inte, han kommer tycka om dig lika mycket för det (iallafall om han är en hyfsad kille). Om han ska komma och berätta för dig hur du ska se ut därnere är han nog inget att ha.
Hälsningar Mig och mina hamstrar !
Ha det bra !
Du har rätt! Så är det nog.
Tack för ditt svar 🙂
Ett tips till.
Tänd inte lampan ;)
Hår är naturligt. Tror faktiskt inte någon reagerar på ett trimmat underliv.
Vill hen inte vara med dig för att du inte rakat dig där nere så kanske hen ändå inte är något att ha dessutom 😉 hade någon klagat på att jag inte är renrakad hade jag visat dörren och gjort färdig jobbet själv 👍😃
Jag föredrar faktiskt lampan släckt eftersom jag är obekväm utan kläder inför män som jag inte känner särskilt väl. Till en början i alla fall. 🙂😛
Ingen som har klagat hittills i alla fall, men tänker bara på att de kanske sitter och berättar det för sina killkompisar utan att jag vet om det. Nu skulle ju jag säkert aldrig få reda på om så är fallet. Men jag inbillar mig det ibland 😐
#8 jag har faktiskt verkligen svårt att tro det, skulle du sitta och prata med dina kompisar? Finns säkert några spån, men de flesta hade nog bara pratat om att de fick ligga i så fall!
#8 Och om han pratade?
Såvitt jag vet pratas det sällan om behåring ;)
Nä, jag sitter väl inte och pratar om det med mina kompisar direkt. Men kan faktiskt medge att det hänt nångång. Dels att mina kompisar berättat för mig och jag för dem. Inte angående behåringen då i och för sig 😛
Tror detta med behåring är mer snack än verklighet, så att säga. Hört många som säger usch och blä när det är orakat där nere, men när det väl kommer till skott så bryr de sig inte.
Har hittills träffat på en enda som brydde sig om att jag inte var slät där nere (hade stubb), han var ett arsle annars med så. Det säger mer om dom än vad det gör om dig! 😉
Med dom så menar jag dom som överhuvudtaget orkar bry sig om vad för typ av behåring det är där nere och inte, oavsett kön. Anser att det handlar om mognad.
Hår är naturligt och detta med rakning och frisering av nedre regionen är egentligen bara ett dumt påhitt, visst kan man ansa emellanåt men att det ska vara krav på renrakat - aldrig!
Min nuvarande struntar blanka tusan i om jag skulle vara totalt renrakad där nere eller om jag så skulle lyckas odla Amazonas regnskog, han klagar inte för fem öre och har aldrig gjort!