Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 1067 ggr
[lenniiis]
0

Bortappat halsband

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej ifokus:are. Snälla, är det någon hjälte som vet vad det här hjärthalsbandet är för märke? Min kille köpte det till mig från Smycka i Skövde vid juletid år 2012. Jag har tappat bort det och det var mitt absoluta favo halsband 😩 Jag har googlat tills mina fingrar gått av (nästan i alla fall). På Ebay, på Etsy, på alla möjliga ställen. Jag har mejlat Smycka, därefter de butiker som de tipsade om (det fanns inte där). Ingen vet liksom vad det är för märke. Någon kanske har samma? Det är silver, med små diamanter på, kostade runt 700 - 800 kronor. Om folk kan hitta sina biologiska syskon/föräldrar via sociala medier borde väl jag kunna hitta mitt halsbands märke??? Jag skulle bli gladast i världen om någon visste något. Jag ska sova nu men ska efterlysa det i fler sajter.

[lenniiis]
0

Så här ser det ut på.

[lenniiis]
0

..

[lenniiis]
0

Sista.

Trollan92
0

Åk till Smycka å visa fotot så kanske de kan hjälpa dig. Bättre än inget :)

Rumblebee
0

Är det länge sedan den försvann? Tänkte om det är möjligt att det bara blivit borttappad någonstans hemma?

[lenniiis]
0

#4 Jag har mejlat smycka och hon föreslog två butiker - AHA Design och Catwalk, men halsbandet fanns inte i deras sortiment 😕

#5 Ja, det är ungefär ett halvår sedan. Jag har letat överallt. 😕

Dock har min killes moster hjälpt mig så hon ringde huvudkontoret och då konstaterades det att halsbandet ÄR ifrån Catwalk, bara att det har gått ur produktion. Jag ringde dem idag för att se om de hade en gammal artikel på lager så han ska ringa mig i veckan…

Haha all denna möda för ett litet halsband 😉 Men det var så fiiiint 💔