Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 600 ggr
hhejlollo
0

Present till pojkvän

Nu är det dags för pojkvännens födelsedag och jag har ingen aning om vad jag ska köpa! Jag frågade avd han ville ha och han sa att han ville ha en upplevelse tillsammans med mig, men vad? Någon som har något bra tips? 😃

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

[AmandaBorg]
0

liveit finns det något för alla. Kolla där. 🙂 
Pojkvännens förrförra födelsedag tog vi in på hotel, var på en spabehandling och åt trerättersmiddag. Det var riktigt mysigt och uppskattat. Förra födelsedagen bjöd jag honom på bio med vipplatser, även det var uppskattat trots att det var lite mer simpelt än året innan.

Trollan92
0

#1 hotell, spa och middag är ju helt underbart! De tycker jag är en toppen present! :D även väldigt mysigt och romantiskt för förhållandet ;)

hhejlollo
0

Hotell lät toppen! Har ni några tips på bra hotell i Stockholm? Så kan man ta en natt där med middag och lite shopping kanske😁

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

[AmandaBorg]
0

#3 Jag har inte varit på något hotell just i sthlm vad jag kan minnas, men det var på First Hotel i västerås jag var med pojkvännen. Det var riktigt bra. Gissar på att First Hotel i sthlm kan vara lika bra. 🙂

[Ily143]
0

http://www.greatdays.se

Superbra sida du kan hitta nästan allt där! :) Jag köpte julklappar till min pojkvän där ifrån :)