Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 7892 ggr
jessica321
0

Svullen mage av Yaz

Så här såg jag ut först

Jag är inne på andra kartan av mina p-piller Yaz. Jag undrar om det finns någon annan som fått svullen mage av p-piller och ifall det går över med tiden? eller vad som hjälper mot detta? Jag har använt Yaz innan och är även laktosintolerant men har inte har aldrig haft dessa problemen innan förutom vid mens men då har det försvunnit lika snabbt igen.                                                                                     

Här har svullnaden lagt sig lite och såhär har jag sett ut de senaste veckorna

Den här bilden är tagen på morgonen och jag inte känner mig lika svullen

I want to belive
0

Hade det inte varit för att du är laktos så trodde jag ärligt att du var tidigt gravid ! :-O Men laktos mage kan spöka ordentligt och få buken o svälla som en ballong . Jag har ätit Yaz och är laktos men svullnaden stannade kvar när jag slutade med dom . Så det var endast laktosen för mig .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

jessica321
0

Jaha okej! Jag är inte gravid, har trott det och tagit flera tester men som visat negativt och har även fått min mens men har mått otroligt illa till och från. Nu har det däremot släppt och jag antar att det bara var stress + p-pillerna.

jessica321
0

Nu har det gått en månad sist jag skrev och svullnaden har inte blivit bättre.  Jag är ca 178 cm lång, har alltid varit smal. Vägde mig på julafton och då vägde jag 55kg. Börjar få lite smått panik med tanke på att det inte blivit bättre och att jag aldrig haft såhär innan. Känns lite pinsamt att gå till läkaren ifall det bara är jag som gått upp i vikt så vill gärna veta vad ni tycker!          

På denna bilden har jag precis ätit

[TanatosNyx]
0

Jag fick värre ballongmage av yaz än magen jag har nu som gravid.. går in i vecka 22 i morgon! Sen fick jag migrän av yaz, men det är en annan historia.