Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsexualitet
Läst 2094 ggr
Anonym
3

spontant sex

Har förhållande och har sex regelbundet även om det var mer förr ;) men det är ju alltid samma visa.. för jag tar god tid på mig att bli kåt och våt, och även om jag blir kåt bara sådär så är jag ändå inte våt utan måste alltid köra förspel. Alltså förspel i all ära, det är jättebra men jag skulle bara vilja kunna kasta av mig kläderna och ha sex (utan att spräcka hela underlivet) för det skulle jag göra om jag gjorde så nu utan förspel. Är det ett måste med förspel för att bli våt eller är det fel på mig? Hur är det för er? Om ni ursäktar att jag frågar, kanske är för personligt ;) Och jag förstår att sex inte är som i porrfilm… Jag vet inte.. känns som sexet går på rutin eftersom det alltid är samma och det är tråkigt. Jag skulle bara vilja åka ut i bilen med min man och ha sex på sekunden!

-Aida-
0

De är nog där fantasin kommer in, du får lista ut saker du tänder på, gör dom på olika sätt, kanske olika platser, fantasin tar aldrig slut, män har en fantastisk fantasi att komma på de konstigaste sätten att ha sex på som gör de lite extra unikt, prata om vad ni skulle gilla, kanske ni kommer på nåt spännande tillsammans.
Du är inte konstig på något sätt, alla tar olika lång tid och den största faktorn i de hela är ju vad man tänder på.

inu
2

Glidmedel är superbra tips! Saliv kan också användas som naturligt glidmedel och naturligt (oralsex!), då går det oftast lättare att köra en snabbis om ma vill eftersom det kan ta en stund för oss kvinnfolk att bli våta även om vi är kåta.

http://sirinulot.wordpress.com/

citytjejen
0

Jag har oftast en kort startsträcka och förspel är inget måste för att sex ska funka. Kan räcka med att vi hånglar och kysser varandra några minuter, sen skulle jag lätt kunna "börja". Inte alltid det blir så, blir olika längd på eventuellt förspel från gång till gång.

/Christina