Orolig, konstig mens?
Hejhej.
Fick kraftig mensvärk 8 dagar innan beräknad mens, men den kom inte ändå. Kom bara lite lite orangerosa flytningar eller nåt, detta var i måndags/tisdags. Igår fick jag också en omgång med riktigt kraftiga värkar med mensvärk, riktigt obehagligt. Brösten är ömma och svullna (mina bhar passar inte längre :O )Trodde då att mensen skulle komma såklart, MEN det har endast kommit lite rosa/ljusbrunt/oranget. Kan tillägga att jag har kopparspiral och har haft det sedan typ juli. Och mensen har varit regelbunden sedan dess och även riklig.
Har hela denna månaden varit orolig över att jag är gravid, eftersom jag kännt mig annorlunda, ömma/svullna bröst, svullen kropp o.s.v.
Har testat mig 3 gånger sedan förra mensen, men har blivit negativt, iförrgår var senaste gången, dock så testade jag mitt på dagen.
Vad tror ni detta kan vara? Är litegranna orolig ://
Kan tillägga att när jag fick de första flytningarna i måndags/onsdags så kom dem bara en dag tills det då kom tillbaka igår.
Har haft så jag med. Trodde jag var gravid. Men det gick över efter 1 eller 2 veckor för mig :)
okej får hoppas det gör det för mig med;)
Blir man gravid med kopparspiral är ju risken för tidigt missfall väldigt stor, vilket kan ha varit det som hände dig lollo.
/ OlgaMaria, sajtvärd på Allergier iFokus