Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsamlevnad
Läst 4854 ggr
Anonym
0

Han gillar andras bilder

Min kille gillar andra tjejers bilder konstant, speciellt en tjej på Instagram och som han även har på Facebook men han gillar aldrig mina bilder eller statusar.. Jag vågar inte ta upp det eftersom han bara blir sur när jag frågar något. Har ni tips?

Karmatarerskanise
5

Mitt bästa tips är att du måste ta upp det med honom. Varför blir han sur?

hhejlollo
1

Jag vet inte varför, han tycker det är jobbigt att prata om allvarliga saker

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

busigdemon
0

behöver ju inte ens vara allvarligt.

kan ju vara så att det är en vän eller tjej han trivs med o bara helt enkelt gillar hennes bilder.

ta upp det lite lättsamt så blir det inte så stor grej heller =)

"Din verklighet är inte Min verklighet"

Karmatarerskanise
7

I ett förhållande måste man kunna prata om allvarliga saker.

teddykaniner
7

Fast själv skulle jag bli ganska ledsen ifall min kille gillade andra tjejers bilder/statusar och aldrig mina. Jag ska ju vara den han trivs mest med! Dessutom skulle jag börja ifrågasätta mitt förhållande ifall pojkvännen aldrig kan diskutera allvarligare saker, ingens liv är en dans på rosor och ni kommer definitivt stöta på större problem i framtiden, som måste diskuteras och utredas.

Med vänlig hälsning,
Jenny

IceTee
3

tycker definitivt att du ska fråga honom, jag tycker inte det finns något för honom att bli sur för!

Medarbetare på Skor iFokus

Skogsraah
2

Kan bara hålla med alla ovanstående, så gör det bara! Som sagt, är ni i ett seriöst förhållande måste båda parter ta att allt ifrån små skitsaker till allvarligare saker ibland behöver diskuteras. Så är det bara. Fortsätter han att enbart bli sur verkar han inte särskilt mogen.

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se