kan jag va gravid?
Hej! Jag fick min senaste mens 11 september. Haft regelbunden mens flera månader innan. Har inte ändrat något i livet eller kost. Gjorde gravtest 21 oktober som va negativt. Har haft lite biverkningar. Men dom senaste dagarna har jag varit hur trött som helst, mått illa på.något konstigt sätt. Spänd mage. Osv.. har knappt orkat/kunnat göra något dom senaste dagarna pga det. Funderar på om det kan va det? Kan det vara det? Har haft oskyddat. Men han har dragit ur innan (vet att det inte är säkert..)
Ta ett nytt grantestare imorgon.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Men känt så men inte gravid. Väder och annat kan också påverka hur man mår.
Men gör ett test om du vill vara på säkra sidan 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kan vara stress, kan vara graviditet, ta ett nytt test för säkerhetsskull. Och komihåg att använda det första kisset på morgonen, det är som mest hormoner i det!
Medarbetare på Skor iFokus
Inte vart stressad vad jag har känt. Mått rätt bra så.. men det kan ju vara de. Men får fixa test. Får se om jag hinner köpa imorgon.
Köpte ett test idag. Men får hålla mig tills imorgon då..
Det viktiga när du gör test är att testa med första morgonurinen, den är som mest koncentrerad och ger därför ett mer tillförlitligt resultat. Och för det andra måste man följa instruktionerna noga! Testet är inte giltigt om du läser av det för tidigt eller för sent.
/Christine
Hur gick det?
Medarbetare på Skor iFokus
Ett svagt steck. Ska ringa umo imorgon och boka tid för säkrare kontroll tänkte jag.