Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettsamlevnad
Läst 706 ggr
hhejlollo
0

Det här med tillit

Det här med tillit är något jag har väldigt svårt med. Jag har vart med om väldigt mycket som gjort att jag har extremt svårt att lita på killar. Jag vet att min kille tycker om mig men jag vet också att han pratar med tjejer på bla facebook, varje gång det kommer en snygg tjej på tv ska han kommentera det, ser han en snygg tjej på stan ska han glo.. Jag är inte sån som bara kan strunta i det.. Jag är sån som vill vara med den jag tycker om livet ut och vi har pratat om framtiden osv men sen sa han att det hade vart toppen om vi träffats 5 år framåt för då är vi "tillräckligt mogna" och att nu när man är ung vill han leva livet, vilket innebär att han egentligen vill vara singel för han ville festa och det går ju även om man är i ett förhållande så jag fattar ju att han menar festa och ligga med brudar.. Jag är så nojig och osäker på allt han säger, är det sant? Ljuger han? Vill han verkligen det här? Frågar jag blir han syr så jag vet inte vad jag ska göra.. Jag tycker så mycket om honom..

Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering

www.kristallens.wix.com/kristallens

Sajtvärd på degus.ifokus

Sarah
1

Det låter som att han garderar sig lite, att han förbereder dig lite för att det kanske inte blir ngn framtid för er. 

Oavsett så är man ju inte låst i en relation, men tycker han att han inte kan "leva livet" i en relation så är han ju väldigt omogen. I en relation är man ju varandras bästa vänner, det är inte ngt som hindrar en att leva. Känner man att det hindrar så ska man nog inte ha en relation.

whysoserious
2

Har varit med om liknande… Säger bara en sak: gör slut på det hela. Såna här "mindre" grejer (alltså inte otrohet men ändå saker som har med andra tjejer att göra) tär på en om det händer upprepade gånger. Visst att ens pojkvän tycker att det finns andra snygga tjejer, de killar jag har haft har nämnt ibland "hon var snygg" men när dom plötsligt säger "fan vad sexig, henne hade man ju inte bangat alltså" då förtjänar dom fan en käftsmäll. Har varit väldigt dålig på att säga nånting när detta har hänt, har alltid låtit killen i fråga komma undan = då fortsätter dom eftersom att de tror det är okej. Så en dag bestämde jag mig för att inte ta mera skit. :)

Så som du beskriver din kille (som jag själv varit med om) är respektlöst mot dig. När en kille sa till mig "hade jag vart singel nu hade jag lätt tagit denna och denna tjejens nummer och ba gjort så jävla nice grejer med dom" så blev jag så j*vla förbannad och han sa "men seriöst varför blir du sur?" så sa jag EXAKT samma grej till honom, fast typ "asså shit duvet dom där killarna på min skola i den korridoren är så jävla sexiga, ska fan ta deras nummer och ligga med dom" efter det insåg han att det han hade sagt var riktigt respektlöst mot mig och han bad om ursäkt många gånger efteråt men jag förlät honom aldrig för det 😃 Payback hehehe.

Så gör slut är mitt tips, nån gång i livet hittar man alltid en bättre kille som vet hur man ska bete sig. Man förtjänar bara det bästa och ska inte slösa tid på ett förhållande som får en att må dåligt.❤️

Sarah
0

Att titta på och kommentera andra är ju olika hur det görs. Jag och min kille kan kommentera båda två. Har vi ex sett ngn film där det är en snygg naken tjej i så kommer han säkert säga ngt om det och sedan föreslå att vi ska se ngt där det finns lite ögongodis för mig nästa gång vi ser på film. Ingen av oss bryr sig. Vi är ok med att attraktion finns till andra människor och att det är inget man kan göra ngt åt. Hellre prata om det än att tiga. Sen kan det ju såklart bli helt fel, som det verkar vara här.