Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettoff-topic
Läst 1511 ggr
getflikkan
0

Bästa rakhyveln

Tänkte införskaffa mig en "riktig" rakhyvel imorgon, då jag bara använt engångs till alla dessa områden. Vilken har ni eller vilken kan ni rekommendera?

MagArne
0

Det här är en "riktig" rakhyvel. Har ägt min i drygt 10år och den är väl precis inkörd nu. Den användes flitigt av mitt ex med. Vet dock inte om det var för att hon tyckte den var så bra eller för att bladen kostar 2kr/st på ebay. Jag gillar den i alla fall. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=340123

skotty
1

Shai är bäst :) Dock får man beställa dom från internet. Bara googla shai rakhyvel :)

citytjejen
2

Herrakhyvlar är oftast bättre än de för kvinnor. Jag använder Gillette Mach 3 och den är super!

/Christina

[rumelle]
1

Håller med om att Gilette Mach 3 är bra! Det verkar knappt finnas några bra kvinnohyvlar som inte är superbreda och endast anpassade för att raka benen nuförtiden.

Karmatarerskanise
1

Har samma som rumelle.

Miniland
0

Gillette fusion power använder jag. Super bra! 😃

~I am quiet because if I would speak I would tell the truth and hurt people ~

getflikkan
0

Tack för alla svar!:) #3 #4 #5 vad är det som gör den så bra/bättre än andra? Är det bra att den är smalare i varför? Funkar den bra på benen, armarna och bikinilinjen bra? :) förlåt att jag har så många frågor men vill lägga pengarna på något som är bra och då känns det bra att vara lite frågvis :)

citytjejen
0

#7 Jag tycker att den är bättre för att den rakar närmare och bladen är väldigt följsamma mot huden, vilket gör att jag aldrig har skurit mig. Sen upplever jag att bladen är vassare än bladen på damrakhyvlarna.

Använder hyveln i armhålor, benen och på/runt "fluffy" 😛

/Christina

Karmatarerskanise
0

#7 Den rakar nära och är bra vid intimrakning just för att den är smal.

getflikkan
0

#8 #9 tack så mycket! Blir att införskaffa en sådan imorgon :D