Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 3372 ggr
thatgirl101
0

Indragen bröstvårta?

Jag är en sjuttonåring tjej som har en fråga. Det är nämligen så att jag föddes med en indragen bröstvårta (den andra är normal). Jag tycker att det är så otroligt fult. Jag är livrädd för att någonsin behöva visa det för en kille ifall man ska ha sex eller så (är oskuld). Han kommer ju tycka att det ser fult och onormalt ut. Är det fler som också har indragen/indragna bröstvårta/bröstvårtor?

[Thiah]
2

Jag hade en förut, det visade sig vara en fettknöl bakom men det förstod jag först när jag var närmare 20. Ingen kille jag har varit med har ens reagerat på att jag haft en indragen bröstvårta så där behöver du inte oroa dig.

mimåne
5

Om någon kille skulle uppmärksamma det på ett negativt sätt är han nog omogen och inget att ha heller. För vad är egentligen en liten indragen bröstvårta för världen, det förändrar ingenting om dig eller ditt utseende. Du kommer vara lika vacker hur som helst! En kille som gillar dig för den du är förstår det. Alla har vi någon skavank här och där och säkert även den kille du väljer.

Medarbetare på akvariefisk ifokus

Anonym
2

båda mina bröstvårtor är indragna och är onormalt små tyvärr så små att jag inte ens kunde amma mina barn 

men mina sexpartners har aldrig reagerat eller reflekterar över mina bröst utan jag har alltid dugt som jag är och sen har ju vi alla någon skavank ingen är felfri liksom

IceTee
0

Hade jag varit med en tjej och sett att ena brästvårtan gick in när jag fått av henne BHn hade jag antingen inte brytt mig alls, eller tyckt det varit lite coolt och sen släppt det!

Medarbetare på Skor iFokus

IceTee
0

Hade jag varit med en tjej och sett att ena brästvårtan gick in när jag fått av henne BHn hade jag antingen inte brytt mig alls, eller tyckt det varit lite coolt och sen släppt det!

Medarbetare på Skor iFokus

Lingtardo
1

Hej! #0 Jag hade också en indragen bröstvårta och gillade inte det så värst mycket. Men jag satt o läste väldigt mycket om det och det var flera som hade det men jag kunde fortfarande inte släppa det då jag tyckte det såg så fult ut på mig. Så jag forskade lite runt det och såg en tjej som hade nipple piercings i sina indragna bröstvårtor och jag tyckte det såg så snyggt ut. Hennes bröstvårtor såg sedan helt normala ut när hon tog ut piercingarna sedan. (Detta var för längesedan hittar inte bilderna längre) Så jag skaffade själv nipple piercings och har sedan den dagen inte tänkt på att mina bröst ser onormala ut. De ser mer symmetriska ut nu :) Tänkte bara berätta hur jag kom över det och om det kan vara till någon hjälp :)