Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 8714 ggr
LovelyDawn
0

"Finne" i underlivet :(

Hej, jag är en tjej på femton år och idag upptäckte jag att någonting ömmade där nere och det kändes som en liten utbuktning där det ömmade. Jag tog en spegel och kollade och det det som ömmade var något som såg ut precis som en finne vid insidan av skinkan. Är det något farligt? Kan man få finnar där nere eller är det något farligt? Hur får jag bort det? Jag litar inte på någon jag tillräckligt mycket för att berätta :(

Omorika
0

Det kan vara en finne eller en infekterad talgkörtel inget farligt. Jag bruka få såna nån gång ibland och det är bara att vänta ut. Gör ibland ont som XXX men går bort av sig själv.

maggizponni
1

Hej jag är också femton år och tjej och jag får finnar och sånt HELA TIDEN "där nere". Tror det beror på att jag rider väldigt mkt och är ute och sportar ganska mkt så det svettas där nere som det svettas under armarna!! Det är ABSOLUT INGET FARLIGT!!!! det är som att ha en finne i pannan fast det kan kännas lite konstigt att få finnen i rumpan men det är exakt samma sak som att få den som sagt i panna:) behandla den finnen i rumpa som den i pannan genom en så kallad "punktare". (Googla om du inte vet vad "punktare " är) och var noga med att byta trosor (speciellt när du har mens) och tvätta dig där nere regelbundet om du vill känna dig fräsch utan finnar i rumpan :) annars kan du faktist gå med finnar i rumpan utan att skämmas gör det är inget farligt eller märkvärdigt utan jävligt normalt!!!! Och sedan beror det väl också på din ålder:) du och jag är ju mitt under puberteten:) kram hoppas det hjälpte:)

maggizponni
0

Stava fel mena "annars kan du gå med finnar i rumpan utan att skämmas eftersom det är inget farligt eller märkvärdigt utan jävligt normalt"

[[Rosmarmelad]]
0

Det är som sagt inget farligt troligtvis. Men det gör ont som fan. Testa och köp acnicyl, och ha på finnen, det brukar hjälpa.

IceTee
0

Inflamerad hårsäck antagligen, använd ett aftershave och raka inte mothårs!

Medarbetare på Skor iFokus