Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettmenscykeln-och-mensskydd
Läst 5862 ggr
Anonym
0

Ägglossnings-blödning?

Hej

Jag har en egentligen ganska äcklig fråga.

Det är så att jag genomgått några missfall varpå min mens blivit jättekonstig. Vi ska börja försöka igen om några månader hade vi bestämt. Nu idag hade jag en riklig seg vitaktig flytning med lite blod i. Började tänkt ifall det kan vara en sån där typisk ägglossningsblödning. Någon som vet?

Mina mellanblödningar brukar inte se ut såhär. Jag har också haft några konstiga hugg i tjejmagen igårkväll och nu idag.

Det finns en bild på flytningen längre ner bland kommentarerna så ni som är äckelmagade ska inte scrolla ner.

Anonym
0

.

Anonym
0

.

Anonym
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

.

[TanatosNyx]
1

Japp! När jag fick sådär fick jag även smärta i buken och åkte in på koll. Det var gulkroppen som blödde, och hade lite blod i buken som tryckte på bukhinnan = vansinnigt ont! Men precis sådär får jag varje ägglossning (har aldrig fått nåt åt bukhinnan förr vad jag vet).

Tjeja
0

Som #4 skriver har det varit för mig med! Åkt in med tanke om blindtarmen på grund av smärtorna två ggr och visat sig vara bara en stor äggblåsa som brustit så jag fått vätska i buken. Flytningarna hade jag inte tänkt på förrän de på gynakuten frågade mig, då såg de ut precis sådär.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Ladydragon
0

Är lite osäker på vad reglerna säger härinne men själv tycker jag det känns lite väl magstarkt med bilder på blödningar…en beskrivning brukar räcka långt
dessutom finns de dom mår riktigt dåligt av att se blod

T.S har själv oxå haft nån enstaka sådan och enligt Gyn är det ingen fara bara det inte sker för ofta och att man blöder mycket 

#4 #5 har oxå råkat ut för det och det gör riktigt riktigt skitont när vätskan irriterar bukhinnan o det tar sin lilla tid att bli av med oxå

[TanatosNyx]
7

#6 Men snälla nån, hon varnade ju faktiskt och postade bilden längre ner, så krasst nog så skyll dig själv kan jag tycka. Man måste ju kunna få vända sig någonstans för att fråga även om intima saker. En sån här fråga är nog jobbig så att det räcker att ställa utan en sån kommentar (som sagt så varnades det och togs hänsyn, läste du huvudinlägget alls undrar jag?).

Tjeja
2

#6 Inte mycket till blod heller och som #7 skriver.. Ts varnade ju för det och lade bilden flera inlägg längre ner!

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Rumblebee
1

Är man känslig med ändå vill följa en tråd som har bilder som kan vara äckliga så kan man alltid titta bort och skrolla förbi bilden. Fast visst vore det smidigt om iFokus kunde ha en funktion där man kan kryssa för en ruta som döljer bilderna man postar och läsarna för trycka på en knapp för att se dom . Sorry för off topic

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Enklast är väl om man inte väljer att posta bilden direkt i inlägget, utan man som läsare av tråden måste aktivt klicka på bilden för att öppna den. Eller har det alternativet tagits bort? Var så länge sen jag la in bilder.

Karmatarerskanise
1

#10 det går inte längre.

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Asch då