Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: ung-kvinna
Läst 7530 ggr
random321
0

Ena bröstvårtan större

Är det normalt att ha en bröstvårta störren än den andra bröstvårtan..? Varför är den störren och en mindre?

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Fridaaaa
1

Tänk på att skriva en bra rubrik så man vet vad tråden handlar om.

Bröstens storlek kan skilja sig ja. Även då bröstvårtorna.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

random321
0

Men är det ens normalt för dom ska väl vara lika?

gheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

ChristineL
3

Höger och vänster sida är aldrig 100% symetrisk, det gäller hela kroppen. Så ja, det är normalt att det ser ut så.

Fridaaaa
2

#2 Läs vad jag skrev i #1. Typ ingen har bröst som är identiska.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pyromanen
0

Det är ganska vanligt att dom är lite olika.

Anonym
0

Det är väldigt vanligt att brösten är osymmetriska på ett eller annat vis. Nästan alla kvinnor har till exempel ett bröst större än det andra. Det gäller även mig själv.

Tina-A
3

Ingen är likadan på sin högersida och sin vänstersida. Brösten, ögonen, ögonbrynen, öronen, bröstvårtor… Ja, inget är identiskt. Ja, det är väldigt vanligt med olika stora bröst och olika stora bröstvårtor.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Josephiine90
0

Ja det är fullt normalt att ha olika stora bröst. För mig skiljer det nästan en hel kupstorlek… Inget att oroa sig för :)

[Nelley]
1

Mina bröst/bröstvårtor är också olika stora… hehe x3 syns inte över kläder som tur är…

Cindy S
1

Olika bröst här med :) Syns inte om man inte stirrar, men otrevligt när man ska köpa BH.

Jessica Jones (2015-)

- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -