Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: skönhet-och-mode
Läst 5968 ggr
rosvia
4

Solarium ligga på mage??

Kanske dagens mest udda fråga men haha
Om man solar solarium naken (för att undvika ränder), kan brösten påverkas negativt om man ligger på mage då, eller kan något påverkas negativt? 🤔

ChristineL
10

Det finns ingenting som "påverkas" positivt att sola solaruim.

rosvia
2

#1 Nu var ju inte riktigt det frågan..

ChristineL
2

#2 - Fair enough, ja brösten kan påverkas negativt. Men antagligen inte för att du ligger på mage, utan själva solariesolandet påverkar negativt.

Tjeja
0

jo då det finns visst positiva effekter av att sola solarium. Men de negativa överväger dock väldigt mycket om man ska titta rent hälsomässigt.

Att ligga på mage borde inte göra varken till eller ifrån på den biten. ..Annat än att som de flesta solarier är formade kan det vara bökigt att ligga bekvämt på mage bara…

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

rosvia
0

#3 Tack, det var så jag menade :)
#4 Ja dessvärre, jag brukar inte sola solarium men solade ute idag och fick snabbt linjer. Grymt osexigt i min mening och det vill jag inte ha nu till veckan. Får tvinga mig själv att ligga på mage oavsett hur oskönt det nu kommer att bli :P

Karmatarerskanise
5

Jag förstår inte hur man frivilligt kan lägga sig på plast som andra svettats ner, för att utsätta sig för farliga strålar 🤮

Sedan förstår jag inte hur du trodde att placering i sängen skulle påverka brösten? Det är ju samma strålar uppe och nere.

rosvia
3

#6 Ja fast de är röven som fick linjer av bikinin vilket som är fruktansvärt osexigt, syns inte lite heller så jag lägger mig hellre i ett solarium och får bort skiten än att behöva tänka på det när han tar mig bakifrån ;)

sisela
4

Haha, jag undrar om det någonsin är en kille som tänkt "men vad osexigt" om lite ojämn solbränna, när han står framför en röv i den situationen.

Karmatarerskanise
9

#7 Hahaha,  tänker man på solbrännan under sex är något fel, och då inte brännan ;)

rosvia
2

Jag skiter i vad han tycker om de, JAG vill känna mig sexig

rosvia
1

#9 Han är som en Gud så det är inget fel på sexet ;) DET ÄR JAG som vill känna mig sexig och att va brun över hela kroppen förutom röven är otroligt fult.

Karmatarerskanise
1

11 ok

[silkesnosen]
2

Alltså det är ju rör både ovanför och under……du får ju oftast en lite vit fyrkant vid baken…och ibland på skulderbladen. Jag skulle ju inte ligga på magen i ett solarie. Risken finns ju att det blir ojämnt på ansikte och att brösten får vita fläckar, då de blir tyngdpunkter. Vila på rygg!

ChristineL
4

Men sola naken ute istället då?

Maria
11

Eller sola inte alls. Då är du enfärgad vit😃

/Maria

Denna kommentar har tagits bort.
pyromanen
0