Rosa flytningar men inte gravid
Hej allihopa! Jag har en fråga kopplad till saker som hände för ett år sedan som inte alls behöver ha någon koppling till dagens händelser att göra, men de kanske har. Vi börjar med idag: De senaste två månader har jag upptäck rosa små blödningar på pappret från underlivet när jag gått på toa. Jag är inte gravid och mensen slutade för en vecka sedan. Kan det vara något jag borde kolla upp? Till saken hör också att jag för cirka ett år sedan, när jag gick på p-piller, fick rätt kraftiga mellanblödningar som gyn sa att eftersom jag gjorde cellprov 2012 så behövde jag inte kolla upp det. Jag testade sedan hormonspiral i tre månader men hade så ont av den att jag tog ut den i februari. Efter det fick jag, och får fortfarande återkommande smärtor/kramper i vad jag tror är äggstockarna, på båda sidor långt ner i magen. Jag var orolig över att ha fått äggstockinflammation och gick till gyn i mars, som tittade på ultraljud och flytningar och sa att jag är en frisk kvinna. Dock har jag återkommande mellanblödningar, smärtor och nu detta ljusrosa. Är skitorolig för att ändå ha en inflammation och att jag inte ska kunna få barn men de har ju kollat? Just nu använder jag och min sambo bara kondom som preventivmedel.