Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettden-kvinnliga-kroppen
Läst 1426 ggr
Valkyrija
0

Oregelbundna svidningar?

Jag har ganska ofta svidningar i underlivet. Oerhört jobbigt! De svider kanske en gång om dagen men brukar gå över om jag halsar två stora glas vatten. Det är inte heller någon uvi.. Fick dock höra att jag hade lite för mycket vita blodkroppar men att det inte var farligt. Detta är extremt jobbigt och nu svider det mycket och har hållit i sig längre än det brukar. Någon som vet vad det kan vara?

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Hanna
0

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

dejtbar
0

Har du varit på gyn? Och vad säger dom?

Karmatarerskanise
0

Är det undrlivet eller urinrörsöppningen som svider? Är det vid toalettbesök?  Hjälper två glas vatten omedelbart?

Valkyrija
0

Svamp tror jah inte att det är då det inte kliar. Har varit på gyn en gång men de sa bara att allt såg bra ut. Det svider i urinrörsöppningen och både när jag kissar och innan/efter :/

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.

Omorika
0

För mig låter det antingen som Svamp eller torra slemhinnor. Se till att inte tvätta med två utan endast vatten och smörj in med olja efter dusch, typ intimolja på apoteket.

Fransu
0

Skulle kunna vara uretrit också, inflammation i urinröret. Inte farligt men obehagligt. Har du kollat dig för könssjukdomar? Tror att exempelvis klamydia kan ge sådana symptom. Hoppas du blir av med svedan.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Valkyrija
0

Jag tvättar alltid bara med vatten och jag har testat mig för klamydia osv men de vart negativt.. Det har varit såhär i över ett år och jag har ingen aning om vad det kan vara. Vissa dagar svider det inte alls och andra svider det ca 1-2 ggr om dagen.. Det är jättekonstigt och extremt jobbigt.. :/