Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: sexualitet
Läst 2356 ggr
[oroligkaninägare]
1

Gått från super kåt till inte kåt ofta (x)

Jag har tappat min sexlust jag vill vara kåt ofta igen killen ber mej att bli kåt men det går inte har inte lekt med mej själv på två veckor. Vi hade telesex ofta han och jag min kille men nu går det inte att bli kåt. Har tillgång till deo flaska med olja men den funkar inte heller längre inte morot med kondom på heller. Vill ju inte att killen tröttnar på att jag inte blir kåt. Är lite lite kåt ibland typ nu då jag tänker på hans kropp en inte nog kåt för att kunna göra något. Jag känner ingen press så men samtidigt vill jag kunna ha skönt igen känns som den har små slocknat 😥. Är 18 då ska man ju ha en hejdundrande sexlust jag har varit jätte kåt innan men nä nu går det inte att få till den så stark ge mej knep !

Praefatio
0

Har du börjat med hormonella preparat nyligen, p-piller eller liknande?

[oroligkaninägare]
0

Nä har p-stav sen förra året :)

Praefatio
0

P-stav och dylikt kan minska sexlusten markant. Det kan fungera jättebra en period, och så helt plötsligt så har man ingen lust kvar. Mitt tips är därför att se om det går att ta ut staven och kolla upp hormonfria preventivmedel!

[oroligkaninägare]
0

Tack ska kolla med mamma sen när hon kommer hem inte så kul att inte ha sin normala galna lust kvar till en liten låga :(

[oroligkaninägare]
0

Min kille säger jämt försök att bli jätte kåt och skäms över mitt hel dumma svar nä är inte kåt vi tar det i kväll :/

Fridaaaa
6

#5 Inget att skämmas över, helt naturligt, och kan en kille inte acceptera det hade jag sagt "byebye" för anser att en kille inte älskar en om han inte accepterar en för den man ä och minskar sexlust är helt naturligt som kan hända alla, även han

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ChristineL
6

Man kan inte tvinga sig själv eller någon annan till att bli kåt, då blir man ju bara ännu mer avtänd. Sexlusten går upp och ner, det är helt normalt och alla är olika, oavsett kön och ålder.