Kvinna iFokus

Kvinna

Etikettung-kvinna
Läst 1070 ggr
maja_johansson
3

jag , mens osv..

Hej Allihopa ! 

Jag är en tjej på 14 år . Jag fick min mens när jag var 12 och ett halv.Den är väldig oregelbundet så jag nu haft mens i snart 2 år.I början kom den lite si o så och sen så fick jag inte den på typ 5 månader efter det så kom den igen.Sen dess hr jag inte haft det något mer igen.. alltså sista mensen jag hade var ungefär i mars.. typ kommer inte riktig ihåg.. Jag  har det lite svårt hemma men inget som jag inte kan hantera.har läst att detta kan bero på grund av stress .. Hemma hos mig är vi4 pers.Jag som är 14 en lillebror som är 11 min mormor som är 89 och min mamma som är 51…Jag diskar varje dag , jag damsugar , jag tar hand om min mormor , jag tar hand om min bror , jag ska börja 8:an , mamma jobbar hela dagen , när hon ,kommer hem så börjar hon säga att jag inte gör / har gjort någonting , hon behöver min hjälp för att kunna använda dator , för att kunna bestämma saker osv… och jag bara är 14…  Ibland vill jag bara springa iväg eller försvinna härifrån FOREVER :( Vet inte riktig vad jag ska göra… Kan absolut inte prata med henne om någonting och allt är så hemma :( :( 

Tror ni att det som händer med min mens kan bero på detta ???

Eller vad tror ni ? <3