Kissade i sängen! O.o
Alltså det här har jag aldrig varit med om under hela mitt vuxna liv!
Så otroligt skämmigt!
Jag vaknade 5:30 imorse av att jag kissade i sängen! =/
Jag har mens just nu och hade på mig en ganska stor och tjock nattbinda och drömde att jag var mindre och hade blöja och var kissnödig.
Men ändå… Var alldeles chockad när jag vaknade och rev snabbt ihop sängkläderna så det inte hann suga in i sängen.
Var så tacksam att min sambo redan hade hunnit kliva upp och var påväg till jobbet.
Det kan hända alla att drömmar blir för verkliga och man är riktigt nödig. Förstår att det var skönt att sambon inte var hemma ;)
Det har varit väldigt nära att hända mig. Var otroligt trött en kväll när jag gick och la mig, vaknade av att jag kände av ett litet behov av att gå på toa men det var upptaget och jag lyckades slockna igen innan det blev ledigt… Sedan hade jag en dröm om att jag var extremt kissnödig och i drömmen gick på toa för att lätta på blåsan. Varav jag vaknar med ett ryck och springer på toa och märker att det har läckt lite grann, inte mycket visserligen men fortfarande pinsamt :p Så visst kan en kropp reagera på drömmar precis som #1 skriver. Har även vaknat med muskelvärk efter att ha drömt att jag lyft på något tungt….
Jag har drömt flertal gånger att jag satt på toaletten eller behövde gå på toan och vaknat precis då jag skulle göra de i sängen O_O
Fick springa in på riktiga toan, i drömmarna va jag helt säker på att de va verkligheten :P
Detta händer nog alla då och då!
Men pinsamt är det ändå. Jag har också råkat ut för det som #3 skriver. Har lärt mig att väcka mig själv när jag drömmer att jag sitter på toa. Tvingar mig att tänka "Sitter jag verkligen på toa?". Det fungerar efter ett tag.
Problemet är ju att dessa drömmar är så verkliga.
Jag drömde en gång att jag inte fick missa bussen och var tvungen att gå på toa innan för att jag var så kissnödig. Men jag kunde inteXD asså ser gick inte. Jag satt på "drömtoan" så länge att jag missade bussenXP