Kvinna iFokus

Kvinna

Etikett: samlevnad
Läst 987 ggr
Anonym
0

Svajar i mitt förhållande.

Kan börja med att kvinnan(jag) = närmare 30 och killen(han)= just över 30. Detta förhållande har varit bra. Mycket sex, skratt och tårar. Vi började träffad över en bio. Och på det var det. Vi var sällan ifrån varandra. Sen kom dagen d…. jag var tvungen att flytta till ny ort. Jag kom hem nästan varje helg. Men sällan han kommer till mig. Men nu till vad som får mig att svaja: en viss kvinna. Min kille träffade henne på rn annan ort där han studerade. Om var älskare. Kvinnan hade redan förhållande. Nå, jag trodde att dessa två kunde hålla kontakten som vettiga människor. Men känner att detta har nog spårat ut när hon vill komma och hälsa på han. Han hade dock sagt nej Då sa jag till min karl: Jag vill inte att hon kommer. Men gör hon det så kommer hon få veta vad jag anser. Jag är tämligen förbannad över att hon inte kan ge sig. Hon kan väl för fan hitta någon ny karl att ragga på. Jag är förbannad på min karl som inte kan sätta ner foten. Jag känner mig ta mig fan som ett andrahandsval. Jag förtjänar en man som kan rakt ut säga att det hon pysslar med är olämpligt. Jag har även flertalet gånger drömt om dessa situationer. Min kille sitter och skriver för fulla muggar och ler. Jag frågar om det är till henne han skriver. Han svarar: ja Jag säger då: Välj mellan henne och mig! Sen går jag. Har även drömt att han varit otrogen och att det var med denna tjejen. Jag var så ledsen och i drömmer säger han: du är så tråkig så det var därför. Ingenting känns klokt mer. Men det är som att ett monster är uppvakta inom mig. Vad skulle ni säga?

[[Månen@]]
2

visa honom detta inlägg :) du har beskrivit bra hur du känner och hur du vill att det ska vara, han ska kunna sätta ner foten och visa dig respekt! Det gör man för varandra. Om han inte gör det bevisar det att det finns ett intresse från hans sida - att han inte riktigt vill att hon ska sluta

Anonym
1

#1 tack för ditt svar. Jag får nog ta och sätta ner foten själv och säga att antingen får han välja eller så är det tack och goodbye. Har bättre saker för mig än att dom två ska juffsa.

Soleda
0

Du säger det så bra själv 🙂.

Du är värd något bättre.