ghaaaaaaaa blir galen! !!!!!!!
Kan det inte räcka med att jag har hormonsvängningar så det ryker om det!!!! Nej då ska sambon bli sur för precis allting!!! Räcker det inte att jag ständigt är sur och har taggarna utåt? Jag blir ju bara sur när han blir sur på mig men det räcker med det minsta lilla.. han vet ju att det är som det är och vägrar han åka fixa piller åt mig så får han nog stå ut!!
Låter som att ni båda behöver lugna ner er, de blir bara fel om man skriker på varandra, känner man irritation för varandra kan man gå iväg ett tag och försöka prata senare.
Så du ska få vara sur och hacka på honom? Det är helt okej. Han ska bara ta skiten och vara glad eller? menar inget illa, låter bara himla fel att han ska svansa runt och du får vara sur. Och du kan väl köpa piller själv? :) Är du arg så gå ifrån. Räkna till 10, ta ett djupt andetag. Har också ett jävla humör ibland och hjälper faktiskt att göra så. Svårt i början men försök. Det är inte hans fel så försök att inte bråka massa.
Vi skulle äta frukost, han ansvarar för disken och jag allt annat i hemmet och det har vi kommit överens om men inget är diskat då han skulle diska en kniv åt mig och han använde inget diskmedel han bara skvätte runt den i gammalt diskvatten som låg i en kastrull och sen typ sköljde av den :o och då sa jag att - du måste ha diskmedel på (i normal ton) och då blev han sur och tömde hela diskmedel flaskan och då tog jag bara mina saker och satte mig i vardags rummet för jag vill inte bråka och då blev han skit sur . Han sa -jaha ska vi inte sitta här inne? Då sa jag - jag vill inte sitta med dig.
Så du har mer rätt att vara sur än han? Åk själv och köp piller.
Aa jag har inget körkort och vi bor i skogen, det visste han när vi flytta ihop. Han vet att jag inte kommer någonstans utan honom!!!
Han låter lat tycker jag, bor man ihop får man hjälpa till, hans lilla syssla att diska är ju inget emot alla andra sysslor som finns i ett hem, som att städa, tvätta och sånt.
#4 hör att du aldrig har haft pms! Klart man undviker bråk med är väldigt svårt kan jag tala om! Jag gick ut från köket för att undvika bråk! Men det gjorde tydligen värre. Ja han gör inte mycket, han har köket men han gör inget iaf. Han är lat och tänker bara på sig själv. Han är bara hos kompisar och nyss söp han upp semester pengarna.. kul liv kan man säga
Om du inte har körkort kan du ju köpa dina piller när ni storhandlar tillsammans tex. Och antar att du inte alltid sitter fast i skogen. Ska han in till stan så åk med och gör dina ärenden själv. Förstår inte grejen med tjejer som blir sura på sina pojkvänner om dom inte slavar för dom. Vi tjejer kan väl sköta oss själva? Kul med hjälp om man behöver det och han ställer upp men hallå. Sitter man fast i skogen och inte tar körkort får man helt enkelt planera så man har piller osv hemma. Inte hans ansvar att köpa det åt dig för du ska vara på bra humör.
7 Haha jodå. Hade hemsk pms. Men jag tog tag i det.
Kom din pms plötsligt igår? Tror inte det. Ni är knappast alltid i skogen. Handla måste alla så gör dina ärenden då. Han ska inte behöva stå ut med pms. Dy kan göra något åt det.
Att han super upp semester pengar de ringer verkligen varningsklockor för mig, de är något jag aldrig skulle kunna acceptera, jag har bott i skogen själv och de är då f*n inte lätt att ta sig runt utan körkort de håller jag med om, speciellt inte om ens pappa är alkolist och tycker att de är okej att dricka öl mitt i natten.
Men att ha en kille som heller inte hjälper till de gör de bara värre, diska är inte jobbigt om de är hans syssla ska han väl ändå utföra den som en vuxen människa.
En fråga. Om han nu är lat, bara tänker på sig själv, är med vännerna bara och söp bort semester pengarna. Varför stannar man? Har många tjejkompisar som klagar på deras pojkvänner, aldrig något positivt. Men ändå stannar dom kvar. Vad är grejen? Visst man älskar säkert den men om man stör sig på personen, bråkar, inte gillar hur den är så är det väl bara att gå vidare? Skulle aldrig stanna i ett förhållande med en kille som jag bara har ont att säga om till kompisar. Sluta klaga och lämna. Eller suck it up.
Självklart kan jag följa med och köpa dom, men han kör inte! Så ja.. nej jag funderar på att flytta och vara särbo men han är alltid med kompisarna så vi kommer aldrig träffas då.. och jag kan inte sova själv Jag sa igår att vi va tvungen att åka förbi ett apotek när han kom hem från jobbet. Men icke.. han vägrar flytta till ett mer centralt ställe så jag kan få mer frihet. Jag får inte ta körkort och vill inte heller, jag har så svåra koncentration svårigheter så skulle någon prata med mig eller om det händer för mycket i trafiken så skulle jag köra ihjäl mig. Jag är nöjd med att åka buss och tåg men här ute så går det någon buss men måste gå 3km för att komma dit inget man vill på morgonen eller när man kommer hem. Nej jag är inte lat! När man är trött och slut efter en dag så är inte en promenad på 30min det första man vill göra!
Jag kan inte vara själv, kan inte sova själv. Vill inte vara själv. Jag blir bara deprimerad och är stressad över att jag ska behöva gå och lägga mig för att inte kunna sova och får bara 2-3 timmars sömn. Skönt att ha någon att prata med, äta med . Jag har två kompisar den ena har aldrig tid och den andra träffar jag ganska ofta. Det blir ju en rejäl belastning för ens vänner när man blir själv också.. nej usch aldrig mer. Det är döden kan jag tala om!
Så du är tillsammans med honom för du inte vill vara själv? Låter himla sunt att stanna kvar i ett förhållande där man klagar på sin partner för det är tråkigt att vara själv…
När jag bor ensam så får jag depression och ångest men jag sitter hellre med de än att leva i skit förhållanden, då letar jag hellre efter någon ny kille som passar mig.