Kli, hjälp!
Okej, så i lördags festade jag och min kille ensamma som vanligt. Vi drack öl och cider och åt på mcdonalds, kom hem, och hade sex.
Minns inte så mycket, vi gjorde kanske 5-6 gånger under nattens gång, analt, oralt och vaginalt, sen sista gången fick jag sån otrolig plötslig smärta vid penetrering vaginalt, både ytterst i början (van vid redan) Men även inne.
Morgonen därpå bränner tungan och jag har fått små röda prickar på den. Det bränner även och kliar därnere, vi försöker minnas om vi gjorde något speciellt ovanligt, men icke. Vid försök till penetrering igen gör det så otroligt ont att jag nästan börjar gråta.
Idag, har jag fått vad som liknar 3-4 myggbett, röda och OTROLIGT känsliga, vid rörning känns det som om det brinner, på yttre blygläpparna.
Fick även meddelande att min kille fått röda kliande prickar på sin.
Så nu sitter jag här med otrolig smärta mellan benen, en brinande tunga och en kille med plötslig röd snopp.
Gick till skolsköterskan, hon viftade bort det som Svamp. Jag har haft Svamp förut, och det känns inte såhär. Sen knölarna???? Tungan???? Svamp ska ju inte smitta vid oralsex.
Jag har även plötsligt svårt att hålla mig när jag måste kissa, och min underläpp gör otroligt ont…
Ingen av oss har haft sexuellt umgänge med någon annan och vi har varit tillsammans i snart 3 månader.
Vad händer??
Jag skulle ha gått till ungdomsmottagningen och så hade dom fått kolla upp det och hjälpa
Jag tycker att det låter som någon bakterieinflammation. Jag håller med #1 och säger att ni båda ska traska till UMO tillsammans, kanske är lättare då!
Min första tanke är någon form av allergisk reaktion. Har ni använt någott nytt märke på kondom/glidmedel eller liknande som skulle kunna ha orsakat det? Låter som lite för snabbt förlopp för att det ska vara bakterier, men jag är ingen expert på sånt. Och som du själv säger så brukar ju svampinfektioner inte smitta. Det bästa är nog att kolla upp det. Det är ju inte de mysigaste ställena att ha obehag på! Hoppas det löser sig.
herpes borde ju ta några fler dagar innan det bryter ut..
Allergisk reaktion låter troligt.
Asså, det blir bara mer och mer knölar, det kliar så det känns som om jag ska dö och jag håller på att kissa ner mig nästan hela tiden.
HJÄLP!
Ring 1177 på direkten och berätta precis hur det känns, så får du se vad de har att säga!
Vi kan inte hjälpa dig. Du måste vända dig till vården!
Ni har inte testat något nytt i sängen alltså?
Men jag tycker ni ska uppsöka vården, de kommer säkert ta er på allvar om du berättar hur snabbt det uppkom.
Kan tyvärr inte säga något om tungan eller hans snopp men jag kan få liknande vid urinvägsinfektion och den kan blossa upp bara några timmar efter sex med en smärta och klåda som inte går att beskriva, både i själva blåsan och på fiffi.
Så ett läkarbesök är att rekommendera. Har du väldigt ont så prova att kombinera två alvedon och en ipren, det hjälpte mig de första gångerna (nu krävs det tyvärr betydligt starkare grejer då de inte får ordning på uvi:erna :-()
Visade sig vara herpes han haft utan att veta om, som blossat upp nu när han vart sjuk en längre tid, och sedan smittade han mig, tyvärr.
Han har tur och har bara milt, jag kan knappt gå och inte äta. :(
10 Misstänkte det. Hoppas skovet går över snart.
Vad tråkigt! :( Men skoven blir väl mildare och mildare ju längre tiden går om en har tur?
Jag tror att jag har munherpes eftersom jag fick en blåsa när jag var i tioårsåldern, men jag har inte haft minsta blåsa sen dess, även om jag kan få nån "röd fläck" på överläppen några gånger om året en fläck som bultar lite men försvinner på några timmar.