Svullen fot
Hej!
I skrivande stund sitter jag vid mitt skrivbord framför datorn och har ont i min fot. Kanske någon vet vad det är?
Kände detta för ca en halvtimme sedan och när jag kände efter mer märkte jag att foten svullnat vid trampdynan och upp mellan tårna, speciellt mellan stortån och nästa tå. Foten är väldigt varm och röd och det bränner när man tar på den. Det är svårt att gå eftersom jag inte kan böja tårna utan att det gör ont..
Jag har ingen aning vad som orsakat detta, det är bara ena foten och jag satt som vanligt och kollade film när det hände. Det kom plötsligt. Jag har inte haft ont i den de senaste dagarna..
Inte mycket att gå på men, någon som vet?

Oj vad konstigt.varmt och rött låter som nån slags inflammation. Undersök noga om du har ett litet sår eller kanske ett bett nånstans. Ett bra tips tycker jag är att rita med bläckpenna längs kanten på det röda. Då ser man lätt om det blir bättre eller sämre. Om det svullna och röda växer så ska du nog ta kontakt till läkare.
Jag får också liknande ibland. Ingen vet vad det beror på.
nu har andra foten börjat också.. vill inte gå på dom nu. det liksom bränns, precis som om jag håller en låga under dom när jag går. usch
3 ring och kolla det hos 1177.
Reumatism?!
Medarbetare på djurskydd.ifokus