Kan knappt tro det själv
Jag vet inte hur eller någoting. Jag vet inte vart jag ska skriva detta på iFokus så jag får väll skriva det här för jag är ju kvinna typ.. (13, har nog börjat komma in i puberteten med tänkandet, brösten..och sånt.)
Kan knappt fatta det och jag har alltid varit rädd att berätta det och det är därför jag är anonym.
Jag vet inte hur länge detta har hållit på men jag tror jag är kåt i ormar. Det låter helt fel men ja, så känner jag. Varje gång jag ser en orm på tv eller man pratar om ormar så säger jag att jag hatar ormar, vilket jag i och för sig gör..men jag brukar bli alldeles sexsugen och sånt jag vet inte vad det är med mig. Och det med sex tycker jag är as pinsamt och det bara kommer hela tiden upp i huvudet. så jag gjorde en ''orm'' av en mjukisfilt och sen så låtsas jag att jag har sex med den. (dör) Det känns faktist jätteskönt men efter en stund så känner jag inget, det är bara den snabba stunden man får till det då det är skönt. Sen så när jag avslutar så tänker jag ALLTID : "detta var så onödigt varför gjorde jag detta..?" och sen blir jag vanlig. Men det är på kvällen då jag blir alldeles knasig, för det mesta. Jag vet knappast något om sex och endå så ekar det i huvudet på mig. Som jag har märkt så är mina föräldrar också lite så man vet att dom "njuter" av sånt där, sex och kan det vara ärftligt? Så att jag också känner så? Särskilt så är jag svag för Disney djungelboken, första gången jag såg den som liten så kännde jag det, med ormen = kaa (ni kanske vet vad) genast den där sexkännslan eller den började för första gången. Så jag brukar alltid nu se på sånna mini kaa videos för jag tar det typ som porr det känns så skönt och man blir alldeles blöt. Jag har aldrig varit för "äkta" porr med människor jag tycker bara det är ja, äckligt och jag kan inte se sånt. Men sånt Japanskt porr då som jag kallar det är min smak typ, tentakel porr och lite sånt jag vet inte vart jag har fått det ifrån. Så använder jag den lilla mjukisfilten och tafsar på mig själv..jag är ganska beroende av det och gör det ganska ofta när ingen är hemma. Jag stoppar in filten mellan benen och drar till hårt och så kommer den sköna kännslan, lite stön kanske..nej eller jag vet inte. Kan det skada min kropp? Det vill säga vaginan?? Är detta farligt för jag har ingen anning och vill gärna bli av med det. Men det värsta är att jag inte vill fråga någon jag vill inte att någon ska veta detta jag tycker det är sjukt pinsamt! Inte ens mina föräldrar vet det eller mina andra närmaste kompisar. Vad gör jag och vad tycker ni? (jag fattar inte att jag vågar sätta ut detta är så jäkla rädd nu.)
Låter som att du har en fetisch faktiskt :-) alla tänder vi på olika saker, de finns faktiskt de personer som tänder på att klä ut sig till bebis och bete sig som en. Så att du har en fetisch för ormar skulle jag nog säga. Att ha en fetisch är inget farligt utan mer en "livsstil" som kanske vissa skulle säga. Så länge de inte gör ont när du rör dig själv så är det ingen fara, det är helt naturligt att pilla på sig själv när man känner att man behöver det :-)
Så länge du inte blandar in riktiga ormar så är det ingen fara. Låter inte som du skadar dig själv. Hur vanlig den fdtishen är vet jag dock inte.
Riktiga ormar är för det första levande djur och det ska människan inte ha i sitt sexliv. Dessutom kan man få sjukdomar av dom.
Jag håller med övriga!
Men vill förtydliga att du för guds skull aldrig pillar med en riktig orm mellan benen, det är inte bara dumt mot ormen men också farligt för dig. Som Hera sa så kan de sprida sjukdomar, bl.a. salmonella. Det vill man nog inte få via underlivet (eller överhuvudtaget)😮
12 Härligt!